Творчі роботи студенток МДУ відзначили на конкурсі до Дня Соборності

Студентки Маріупольського державного університету взяли участь у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт «Національно-патріотичне становлення молоді». Конкурс традиційно проводив Інститут політико-правових та релігійних досліджень до Дня Соборності України.

Стати учасниками творчого змагання виявили бажання понад 20 тисяч вихованців закладів освіти нескореної країни. Від МДУ свої роботи на конкурс надіслали студентки освітньої програми «Право» Дар’я Самохіна і Крістіна Чінчін, студентка освітньої програми «Журналістика та соціальна комунікація» Марія Антоненко. Журі високо оцінило есе дівчат, адже слова їхні линули від щирого серця.

За роботу «Хто в Україні гідний називатися патріотом?» Дар’я увійшла до «золотої» десятки переможців. Дівчина розглянула патріотизм як правове поняття, що формує суспільство, а також як явище, яке демонструє могутність української нації у важкий період для країни.

Патріотизм передбачає любов до своєї держави та її законів. Дуже легко любити Батьківщину, коли вона багата й могутня, значно важче, коли вона слабка й незахищена. У цьому і виявляється громадянське почуття. Попри всі випробування наш народ бореться, допомагає, чим може, й не припиняє вірити в Перемогу, 

– студентка МДУ Дар’я Самохіна.

Творчим роботам інших двох студенток МДУ присудили призове друге місце.

Крістіна поділилася своїми міркуваннями на тему «Українська єдність в умовах війни». На її думку, саме згуртованість українського народу допомагає країні протистояти ворогу, адже кожен із жагою робить свій внесок для досягнення спільної мети – Перемоги.

Ми забули про сварки один з одним, забули про мовні та соціальні розбіжності. Натомість ми почали підтримувати один одного, співчувати, допомагати, розділяти біль від втрати близьких, разом відбудовувати пошкоджену або знищену будівлю, шукати нові способи підтримки Збройних Сил. Українська єдність довела всьому світу, що можна протистояти будь-якому ворогу. Я не припиняю захоплюватися нашим народом: його мужністю, стійкістю, незламністю. Разом ми зможемо все. Ці думки давно сиділи в моїй голові, тому кожне слово відгукувалося теплом у серці,

– студентка МДУ Крістіна Чінчін.

Зі свого боку Марія дослідила тему «Креативні підходи до патріотичної освіти в українських школах та вишах». У творчій роботі дівчина розповідає про способи, якими можна зацікавити малечу, підлітків і студентів до вивчення власної історії та культури. Авторка есе вважає, що сьогодні патріотичній освіті не вистачає новітніх методів викладання, які б зацікавили як освітян, так і здобувачів освіти.

В умовах воєнного конфлікту школи та виші відіграють надзвичайно важливу роль у формуванні цінностей серед молоді. Ситуація в Україні вимагає нестандартних методів патріотичної освіти для зміцнення національного духу та підтримки морального стану здобувачів. По-перше, можна інтегрувати патріотичні теми у навчальні програми. Друга сфера цього завдання полягає в створенні спеціальних проєктів і заходів, спрямованих на допомогу військовослужбовцям та їхнім родинам. Нарешті, використання інноваційних технологій у педагогічному процесі може зробити патріотичну освіту більш доступною та захопливою,

– студентка МДУ Марія Антоненко.