Магістранти МДУ відзначені стипендією українського уряду

За особливі досягнення в освітньо-науковій діяльності магістрантам Маріупольського державного університету призначено академічну стипендію імені державних діячів першого українського уряду. 

Протягом весняного семестру фінансове заохочення у підвищеному розмірі отримуватимуть студенти освітньої програми «Початкова освіта» Каріна Канченко й Олександр Шевчук, студентки освітньої програми «Дошкільна освіта. Інклюзія» Діана Солук і Валентина Вирвич. Вони на відмінно опановують педагогічний фах та успішно досліджують освітню галузь, завдяки чому відзначені академічною стипендією імені Івана Стешенка. 

Займаючись наукою та беручи участь у наукових заходах, Каріна збагачує знання й вміння для майбутньої професійної реалізації. У цьому вона досягла гарних успіхів, адже двічі ставала призеркою всеукраїнських конкурсів: спочатку за дослідження емерджентної грамотності, а потім за роботу про діяльнісний підхід у формуванні здорових навичок. Дівчина регулярно проходить курси для викладачів початкової школи, що також допомагає їй постійно бути в курсі інновацій. 

Олександр вже активно застосовує набуті знання на практиці як асистент вчителя. Здібний хлопець ще зі шкільних років цікавиться наукою і навіть став призером регіонального етапу всеукраїнського конкурсу від Малої академії наук. Сьогодні у сфері його наукових інтересів – формування особистості школярів через естетичне виховання, розвиток самооцінки, вплив цифрових освітніх технологій. Виступаючи на конференціях, свої здобутки студент представляє українській і міжнародній академічній спільноті.

Схильність до наукових пошуків виявляє і Діана. Вона вивчає «халабудну педагогіку», тобто створення особистого простору, а також як ця технологія впливає на всебічний розвиток дитини. Свої напрацювання дівчина представляє на всеукраїнських конференціях і форумах інноваційних ідей у дошкіллі. Для подальшого професійного становлення студентка приділяє значну увагу самовдосконалення, здобуваючи нові знання за допомогою неформальної освіти.

Валентина активно цікавиться методиками виховання та розвитку дітей. Під час проходження практики в дошкільних закладах вона проявляє організаторські здібності, використовує творчий підхід до вирішення педагогічних завдань, легко знаходить спільну мову з вихованцями. Відмінні оцінки студентка поєднує з результативною науковою діяльністю. У сфері її інтересів – розвиток діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами інтерактивних методів.