Україна в серці назавжди: студент МДУ став призером конкурсу соціальної реклами

Сучасна Україна стикається з багатьма викликами, тож на часі звертати увагу громадськості до певних соціальних проблем, які залишаються непомічненими у потоці буденності. Так магістрант освітньо-професійної програми «Маркетинг» Маріупольського державного університету Андрій Несімока вирішив підсвітити нелегку долю нескореного народу через рекламу.

Хлопець створив постер «Українці в окупації» для Всеукраїнського конкурсу студентської соціальної реклами, що проводився Національним технічним університетом «Дніпровська політехніка» за підтримки Української асоціації маркетингу. З підготовкою і формулюванням бачення йому допомагала наставниця — доцентка кафедри маркетингу та туризму Інна Аракелова.

Як зазначає хлопець, робота є символічним образом українців, які залишилися на тимчасово окупованих територіях. Сенс ілюстрації в тому, що Україна залишається в серці попри обставини, і жодна зовнішня сила не здатна це змінити. Ідея Андрія знайшла відклик у журі, тож за підсумками конкурсу він посів друге місце у номінації «Друкована реклама».

Обличчя на зображенні відображають різні стани, через які проходить людина: біль, тишу, напругу, але водночас віру й гідність. Навіть у темряві, приглушених кольорах і складних умовах зберігається внутрішнє світло, яке символізує незнищенну ідентичність і зв’язок із Україною.

Ця робота також є нагадуванням про тих, хто залишився на окупованих територіях не з власної волі й не мав можливості виїхати. Вона про пам’ять, підтримку й присутність навіть на відстані. Про те, що ми пам’ятаємо, бачимо й не відмовляємося від своїх людей. Україна в серці назавжди,

— студент МДУ Андрій Несімока.

За час навчання для хлопця це вже четверта відзнака. До цього він демонстрував свої таланти на міжнародному конкурсі, всеукраїнському та студентському фестивалях реклами.