Маркетинговий стартап студента МДУ викупила україно-британська компанія

Свої знання та креативні ідеї молодь Маріупольського державного університету інтегрує в інноваційні проєкти. У 2022 році магістрант освітньої програми «Маркетинг» Данило Орлов став співзасновником маркетингового стартапу Adsme.

Розробка призначена прогнозувати ефективність реклами в соціальних мережах Facebook та Instagram для якіснішого просування продукту. Для цього командою була створена технологія, яка за допомогою алгоритмів штучного інтелекту проводить аналіз візуального і текстового контенту рекламного характеру на платформах Meta.

Ідея стартапу народилася з проблеми, з якою стикнувся Данило, працюючи з бізнесом.

Я працював у великому американському бренді з продажу окулярів. Ми дуже багато грошей зливали на маркетингові тести. Тоді я зустрівся зі своїм другом Віктором Левченком, одним із найкращих технічних директорів України, розповів про свою проблему та припустив: ось би була така штука, за допомогою якої, перед тим, як заливати рекламу, можна було протестити наскільки вона залетить. Мій друг відповів, що це можливо зробити. І от з того моменту ми дуже швидко, десь за 2-3 тижні, провалідували ідею – зрозуміли, що вона потрібна ринку – і почали розробляти технологію. Власне мій друг відповідав за технологію, а я – за маркетинг і просування стартапу,

– магістрант Данило Орлов.

Adsme почав швидко набирати оберти та за декілька місяців після запуску команді вдалося залучити інвестиції для розвитку, зокрема модернізації власної технології, щоб збирати більш точні дані для клієнтів.

Перспективною розробкою зацікавився україно-британський HR-стартап JobCannon. Це дало змогу Данилу та його партнеру укласти вигідну угоду з продажу Adsme, щоб інтегрувати технологію в рекрутингову платформу для покращення алгоритму метчингу – зіставлення роботодавців і кандидатів на посаду. Синергія JobCannon та Adsme закладе фундамент для глобального перетворення ринку найму, адже існуючи алгоритми вже застаріли.

Ми зрозуміли, що наша технологія може масштабуватися не тільки в рекламному сегменті, а й в будь-якому сегменті, де потрібно агрегувати велику кількість даних. Відшукався дуже класний проєкт JobCannon, який отримав інвестиції у Великій Британії. Ми показали нашу технологію співзасновнику HR-стартапу Пітеру Коломійцю, розповіли, як вона може бути інтегрована в його бізнес. Пітера зацікавила технологія. Після продажу Adsme мій партнер перейшов до JobCannon як технічний директор, а я з проєкту вийшов повністю,

– магістрант Данило Орлов.

Від самого початку засновники Adsme мали намір продати стартап, адже не планували будувати компанію десятиліттями. Як зазначив Данило, це була справа певного періоду, але не всього життя. Магістрант МДУ планує і надалі розробляти стартами з використанням технологій ШІ та Web3.