Освітня програма «Туризм»
Бажаєте відкрити світ та показати його іншим?!
Ця програма саме для вас!
Ви дізнаєтесь про усі нюанси туристичної сфери, подивитесь на роботу туристичних агентств зсередини.
На вас чекають не лише базові знання та теорія, а й активна практична діяльність в кращих підприємствах туристичного бізнесу України та за кордоном.
Ваші Професійні навички складатимуться з вивчення іноземних мов, маркетингу у туристичній індустрії, основ туризмознавства, ресторанної справи, готельного господарства, менеджменту, організації екскурсійної діяльності, тощо. Соціальні навички відзначаться підвищенням рівня комунікабельність, критичного мислення, креативності, вміння дотримуватися дедлайнів.
За будь-яких часів, ми всі хочемо відволіктися від рутини та насолодитися позитивними емоціями. Отже, туристичній сфері ніколи не загрожує занепад. Ані пандемія ані, навіть, повномасштабне вторгнення не вбили туризм в Україні. Навпаки, внутрішній туризм рідною країною тепер затребуваний як ніколи.
Зараз туризму вкрай потрібні енергійні, сучасні, кваліфіковані спеціалісти щоб вивести туристичну сферу України на європейський рівень!
Зробимо це разом!
Спеціальність 242 «Туризм»
Освітня програма «Туризм»
Викладачі кафедри підготували електронні навчальні посібники, що будуть завжди під рукою.
Завантажуй на смартфон, планшет, ноутбук або комп'ютер та вивчай курси у зручному форматі!
- туризм як суспільний феномен, складна соціо- еколого-економічна система, яка охоплює географічні, соціокультурні, екологічні, економічні, організаційно-правові аспекти, процеси і явища, пов’язані з комфортним та безпечним подорожуванням;
- туризм як сфера професійної діяльності, яка передбачає формування, просування, реалізацію та організацію споживання туристичного продукту, послуг суб’єктів туристичної діяльності з організації комплексного туристичного обслуговування в індустрії туризму.
1315 Керівники малих підприємств готелів та за-кладів ресторанного господарства без апарату уп-равління
1319 Керівники інших малих підприємств без апарату управління
1448.1 Менеджери (управителі) з організації діяльності туристичних агентств та бюро подорожей
1455.1 Менеджери (управителі) в готельному господарстві
3414 Консультанти з подорожей та організатори подорожей в т.ч.:
3414 Фахівець з туристичного обслуговування
3414 Організатор подорожей (екскурсій)
3414 Екскурсовод
3414 Фахівець із організації дозвілля
3414 Фахівець з розвитку сільського туризму
3414 Фахівець з конференц-сервісу
3414 Фахівець із спеціалізованого обслуговування
3414 Інструктор оздоровчо-спортивного туризму (за видами туризму)
3414 Фахівець із туристичної безпеки
3340 Інструктор-методист з туризму
3439 Інші технічні фахівці в галузі управління
3439 Інспектор з туризму
Форми контролю: поточний контроль - усне та письмове опитування, тестові завдання в тому числі комп’ютерне тестування, есе, презентації тощо; підсумковий контроль – екзамени та заліки з урахуванням накопичених балів поточного контролю, захист курсових робіт та захист звітів з практик; підсумкова атестація – публічний захист кваліфікаційної роботи
ЗК3. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
ЗК4. Здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу
ЗК5. Прагнення до збереження навколишнього середовища
ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
ЗК7. Здатність працювати в міжнародному контексті
ЗК8. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій
ЗК9. Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми
ЗК10. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово
ЗК11. Здатність спілкуватися іноземною мовою
ЗК12. Навички міжособистісної взаємодії
ЗК13. Здатність планувати та управляти часом
ЗК14. Здатність працювати в команді та автономно
CК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
CК3. Здатність аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал територій
CК4. Здатність аналізувати діяльність суб’єктів індустрії туризму на всіх рівнях управління
CК5. Розуміння сучасних тенденцій і регіональних пріоритетів розвитку туризму в цілому та окремих його форм і видів
CК6. Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного)
CК7. Здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту
CК8. Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем
CК9. Здатність забезпечувати безпеку туристів у звичайних та складних форсмажорних обставинах
CК10. Здатність здійснювати моніторинг, інтерпретувати, аналізувати та систематизувати туристичну інформацію, уміння презентувати туристичний інформаційний матеріал
CК11. Здатність використовувати в роботі туристичних підприємств інформаційні технології та офісну техніку
CК12. Здатність визначати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технології обслуговування туристів та вести претензійну роботу
CК13. Здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації
CК14. Здатність працювати у міжнародному середовищі на основі позитивного ставлення до несхожості до інших культур, поваги до різноманітності та мультикультурності, розуміння місцевих і професійних традицій інших країн, розпізнавання міжкультурних проблем у професійній практиці
CК15. Здатність діяти у правовому полі, керуватися нормами законодавства
CК16. Здатність працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктом туристичного бізнесу
CК17. Здатність працювати у сучасному діджиталізованому економічному просторі, розуміння принципів електронної комерції, просування туристичного продукту та розширення ринків збуту за допомогою інтернет- та цифрових технологій бізнесу
CК18. Здатність приймати обґрунтовані ефективні управлінські рішення, спрямовані на оптимізацію діяльності туристичної організації, використання її ресурсного потенціалу та підвищення конкуренто-спроможності в ринкових умовах
CК19. Вміння проводити маркетингові дослідження різних аспектів туристичної діяльності, розробляти туристичну продукцію, що відповідає очікуванням споживачів туристичних послуг, визначати фактори конкурентоспроможності та методи ринкової конкуренції, використовуючи дані про регіональні особливості туристичної інфраструктури, ринкову кон’юнктуру та динаміку зовнішнього середовища
CК20. Здатність організовувати рекламну діяльність туристичного підприємства, здійснювати управління PR процесами, формувати та розвивати туристичний бренд, здійснювати стратегічне позиціонування підприємства на локальному та міжнародному ринках туристичних послуг
РH 2. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії туризму, організації туристичного процесу та туристичної діяльності суб’єктів ринку туристичних послуг, а також світоглядних та суміжних наук.
РH 3. Знати і розуміти основні форми і види туризму, їх поділ.
РН 4. Пояснювати особливості організації рекреаційно-туристичного простору.
РН 5. Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території.
РН 6. Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.
РН 7. Розробляти, просувати та реалізовувати туристичний продукт.
РН 8. Ідентифікувати туристичну документацію та вміти правильно нею користуватися.
РН 9. Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.
РН 10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно- управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).
РН 11. Володіти державною та іноземною (ними) мовою (мовами), на рівні, достатньому для здійснення професійної діяльності.
РН 12. Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг.
РН 13. Встановлювати зв’язки з експертами туристичної та інших галузей.
РН 14. Проявляти повагу до індивідуального і культурного різноманіття.
РН 15. Проявляти толерантність до альтернативних принципів та методів виконання професійних завдань.
РН 16. Діяти у відповідності з принципами соціальної відповідальності та громадянської свідомості.
РН 17. Управляти своїм навчанням з метою самореалізації в професійній туристичній сфері.
РН 18. Адекватно оцінювати свої знання і застосовувати їх в різних професійних ситуаціях.
РН 19. Аргументовано відстоювати свої погляди у розв’язанні професійних завдань.
РН 20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання.
РН 21. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності.
РН 22. Професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях.
РН 23. Вміння організовувати діяльність підрозділу, колективу, групи, розподіляти робочі завдання, здійснювати поточний моніторинг та корегування результатів індивідуальної та групової діяльності, здійснювати об’єктивне оцінювання досягнень працівників, формувати плани роботи, управлінські та комунікаційні структури.
РН 24. Здатність працювати з управлінською інформацією, формувати аналітичні та статистичні звіти, працювати з технічною та супровідною документацією тощо.
Обов'язкові дисципліни
Студенти що навчаються за освітньою програмою «Туризм» під час навчання мають можливість самостійно обрати 25% навчальних дисциплін з каталогу вибіркових дисциплін