Загальні
ЗК1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя
ЗК3. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
ЗК4. Здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу
ЗК5. Прагнення до збереження навколишнього середовища
ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
ЗК7. Здатність працювати в міжнародному контексті
ЗК8. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій
ЗК9. Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми
ЗК10. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово
ЗК11. Здатність спілкуватися іноземною мовою
ЗК12. Навички міжособистісної взаємодії
ЗК13. Здатність планувати та управляти часом
ЗК14. Здатність працювати в команді та автономно
Спеціальні
CК1. Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності
CК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
CК3. Здатність аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал територій
CК4. Здатність аналізувати діяльність суб’єктів індустрії туризму на всіх рівнях управління
CК5. Розуміння сучасних тенденцій і регіональних пріоритетів розвитку туризму в цілому та окремих його форм і видів
CК6. Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного)
CК7. Здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту
CК8. Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем
CК9. Здатність забезпечувати безпеку туристів у звичайних та складних форсмажорних обставинах
CК10. Здатність здійснювати моніторинг, інтерпретувати, аналізувати та систематизувати туристичну інформацію, уміння презентувати туристичний інформаційний матеріал
CК11. Здатність використовувати в роботі туристичних підприємств інформаційні технології та офісну техніку
CК12. Здатність визначати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технології обслуговування туристів та вести претензійну роботу
CК13. Здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації
CК14. Здатність працювати у міжнародному середовищі на основі позитивного ставлення до несхожості до інших культур, поваги до різноманітності та мультикультурності, розуміння місцевих і професійних традицій інших країн, розпізнавання міжкультурних проблем у професійній практиці
CК15. Здатність діяти у правовому полі, керуватися нормами законодавства
CК16. Здатність працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктом туристичного бізнесу
CК17. Здатність працювати у сучасному діджиталізованому економічному просторі, розуміння принципів електронної комерції, просування туристичного продукту та розширення ринків збуту за допомогою інтернет- та цифрових технологій бізнесу
CК18. Здатність приймати обґрунтовані ефективні управлінські рішення, спрямовані на оптимізацію діяльності туристичної організації, використання її ресурсного потенціалу та підвищення конкуренто-спроможності в ринкових умовах
CК19. Вміння проводити маркетингові дослідження різних аспектів туристичної діяльності, розробляти туристичну продукцію, що відповідає очікуванням споживачів туристичних послуг, визначати фактори конкурентоспроможності та методи ринкової конкуренції, використовуючи дані про регіональні особливості туристичної інфраструктури, ринкову кон’юнктуру та динаміку зовнішнього середовища
CК20. Здатність організовувати рекламну діяльність туристичного підприємства, здійснювати управління PR процесами, формувати та розвивати туристичний бренд, здійснювати стратегічне позиціонування підприємства на локальному та міжнародному ринках туристичних послуг