1. Відповідально ставитися до професійного самовдосконалення, усвідомлюючи необхідність навчання впродовж усього життя, проявляти толерантність та готовність до інноваційних змін.
2. Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземними мовами усно і письмово, фахово використовувати економічну термінологію.
3. Використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології, програмні пакети загального і спеціального призначення.
4. Систематизовувати й упорядковувати отриману інформацію щодо процесів і явищ у світовому господарстві; оцінювати та пояснювати вплив ендогенних і екзогенних факторів на них; формулювати висновки і розробляти рекомендації з урахуванням особливостей національного і міжнародного середовища.
5. Володіти навичками самоаналізу (самоконтролю), бути зрозумілим для представників інших бізнес-культур та професійних груп різного рівня (з фахівцями з інших галузей знань/видів діяльності) на засадах цінування різноманітності, мультикультурності, толерантності та поваги до них.
6. Планувати, організовувати, мотивувати, оцінювати та підвищувати результативність колективної праці, здійснювати дослідження в групі під керівництвом лідера, з урахуванням вимог та особливостей сьогодення в умовах обмеженості часу.
7. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати.
8. Дотримуватися правил безпеки у процесі професійної діяльності, пропагувати ведення здорового способу життя.
9. Розуміти, виділяти й описувати нові явища, процеси й тенденції глобального розвитку, механізми й інструменти реалізації економічної політики та світових інтеграційних / дезінтеграційних процесів, у тому числі євроатлантичної інтеграції.
10. Розуміти і вміти застосовувати, відповідно до інших вимог освітньої програми, сучасні теорії та методи розв’язання спеціалізованих складних задач і практичних проблем у сфері міжнародної торгівлі товарами та послугами, міжнародного руху капіталу, міжнародних валютно-фінансових та кредитних відносин, мобільності людських ресурсів, міжнародного трансферу технологій.
11. Ідентифіковувати та виокремлювати особливості функціонування суб’єктів міжнародних відносин та моделей їх економічного розвитку.
12. Обґрунтовувати власну думку щодо конкретних умов реалізації форм міжнародних економічних відносин на мега-, макро-, мезо- і мікрорівнях.
13. Здійснювати комплексний аналіз складних економічних систем, зіставляти та порівнювати їх складові, оцінювати й аргументувати оцінки результативності їх функціонування.
14. Підбирати і вміло застосовувати аналітичний інструментарій дослідження стану та перспектив розвитку окремих сегментів міжнародних ринків товарів і послуг з використанням сучасних знань про методи, форми й інструменти регулювання міжнародної торгівлі.
15. Розуміти і застосовувати теорії, принципи, засоби й інструменти реалізації міжнародних валютно-фінансових та кредитних відносин.
16. Визначати функціональні особливості, характер, рівень та ступінь взаємозв’язків між суб’єктами міжнародних економічних відносин різного рівня та налагоджувати комунікації між ними.
17. Демонструвати знання про стан досліджень міжнародних економічних відносин та світового господарства у міждисциплінарному поєднанні із політичними, юридичними, природничими науками.
18. Визначати причини, типи та характер міжнародних конфліктів і суперечок, обґрунтовувати і застосовувати економічні, юридичні та дипломатичні методи і засоби їх вирішення на міжнародному рівні, відстоюючи національні інтереси України.
19. Досліджувати економічні явища та процеси у міжнародній сфері на основі розуміння категорій, законів; виділяючи й узагальнюючи тенденції, закономірності функціонування та розвитку світового господарства з урахуванням причинно- наслідкових та просторово-часових зв’язків.
20. Розуміти та застосовувати чинне законодавство, міжнародні нормативні документи і угоди, довідкові матеріали, чинні стандарти і технічні умови тощо у сфері міжнародних економічних відносин.
21. Відстоювати національні інтереси України з урахуванням безпекової компоненти міжнародних економічних відносин.
22. Розуміти і мати навички з ведення ділового протоколу та ділового етикету у сфері міжнародних економічних відносин та міжнародного бізнесу, враховуючи особливості міжкультурного спілкування на професійному та соціальному рівнях, як державною, так і іноземними мовами.
23. Застосовувати відповідні методи, правила і принципи функціонування міжнародних економічних відносин для розвитку зовнішньоекономічної діяльності України.
24. Усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя з метою підтримки професійної компетентності на високому рівні.
25. Обґрунтовувати вибір і застосовувати інформаційно-аналітичний інструментарій, економіко-статистичні методи обчислення, складні техніки аналізу та методи моніторингу кон’юнктури світових ринків.
26. Демонструвати знання видів і форм міжнародної підприємницької діяльності, розуміти специфіку організації, управління, принципів функціонування та моделей поведінки суб’єктів міжнародного бізнесу, зокрема, глобальних компаній; вміти оцінювати масштаби їх міжнародної діяльності.
27. Розуміти дію механізмів та інструментарію прийняття рішень у грошово- кредитній, розрахунково-платіжній та інвестиційній сферах на мікро- та макроекономічному рівнях; враховувати умови грошово-кредитного та інвестиційно-фінансового середовища країн-партнерів при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності.
28. Демонструвати знання маркетингових інструментів розвитку міжнародного бізнесу; володіти навичками проведення міжнародних і внутрішніх маркетингових досліджень, використання інструментів аналізу макро- і мікросередовища компанії.
29. Здійснювати відображення міжнародних операцій в обліку, систематизувати та аналізувати облікову інформацію, використовувати дані бухгалтерського обліку компанії при обґрунтуванні управлінських рішень щодо здійснення зовнішньоекономічної діяльності.
30. Застосовувати інструменти статистичного аналізу, математичні методи та економіко-математичне моделювання для вирішення економічних задач, зокрема, в сфері міжнародного бізнесу.
31. Презентувати результати дослідження, на базі яких розробляються рекомендації та заходи з адаптації до змін міжнародного середовища.