«У нас є чому навчитися»: проректорка МДУ Тетяна Марена презентувала маркетингову політику університету

Академічна спільнота Маріупольського державного університету має значні досягнення не тільки з науково-освітньої сфери, а й інтернаціоналізації та бізнесу.

5-6 вересня на базі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника проходив семінар «Міжнародний маркетинг вищої освіти». Його учасницею від МДУ стала проректорка з науково-педагогічної роботи Тетяна Марена, яка представила вітчизняній і міжнародній спільнотам досвід незламного вишу.

Захід організований у межах проєкту «Сходи до досконалості: зміцнення ефективної та надійної системи вищої освіти в Україні» від естонських партнерів за підтримки Міністерства освіти і науки України.

Учасники зібралися для обговорення можливостей маркетингу в освітній діяльності. Присутні розглядали фактори конкурентоспроможності, як вони співвідносяться з критеріями якості та успішністю міжнародної співпраці. Естонські колеги ділилися інструментами для популяризації закладів освіти, зокрема як можна долучити асоціації випускників до амбасадорства.

Тетяна Марена виступила із доповіддю «Міжнародний маркетинг університету: кейс Маріупольського університету». Освітянка розповіла про шлях незламного вишу з маріупольською ідентичністю в умовах тимчасового переміщення, підтримку закордонних колег та успіхи з реалізації маркетингової політики.

З початком війни університет почав працювати у зовсім інших реаліях. Ми зрозуміли, що стало наріжними каменями нашої поточної стратегії розвитку.

Головний наш скарб – це єдна команда, університетська родина. Ми зрозуміли, що хочемо не просто відновитися, а стати абсолютно новим закладом освіти з новою філософією. Це завдання вимагає використання відповідних маркетингових підходів і втілення амбітних проєктів. Наш університет – це унікальний випадок і у нас є чому навчитися іншим,

– Тетяна Марена. 

gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
img
img
img
img