У МДУ обговорили проблеми екологічного маркетингу

19 квітня у Маріупольському державному університеті пройшов круглий стіл «Маркетинг і екологічні виклики» у межах міжнародного проєкту «Жива лабораторія кліматичної справедливості» (CJLL) за фінансової підтримки Європейської комісії за програмою Еразмус+.

Метою заходу став обмін досвідом, поширення прогресивних ідей, пошук інноваційних шляхів розвитку теорії та практики маркетингу. До організації і проведення долучилися кафедри маркетингу та туризму, кафедра раціонального природокористування та охорони навколишнього середовища МДУ, а також кафедра маркетингу Державного  університету інформаційно-комунікаційних технологій.

У роботі круглого столу взяли участь понад 50 слухачів: науково-педагогічних працівників, представників сфери бізнесу, громадських організацій та здобувачів, яких цікавлять актуальні проблеми розвитку маркетингу через призму екологічних викликів сьогодення. Модератором події виступила завідувачка кафедри маркетингу та туризму незламного вишу Анжеліка Балабаниць.


Попри труднощі війни, бізнес, який працює в Україні, орієнтується на  принципи сталого розвитку і прагне втілювати екологічні реформи, які дадуть можливість нащій країні швидко відновити економіку після війни та стати повноцінним членом Європейської родини,

– професорка Анжеліка Балабаниць.

На початку учасників круглого столу привітала завідувачка кафедри маркетингу ДУІКТ Олена Виноградова. Вона відзначила важливість обговорення поставлених питань зі студентством для формування в них навичок оцінювання непередбачуваних екологічних проблем і обдуманого вибору шляхів їхнього вирішення.

Під час круглого столу спікери ділилися своїм досвідом та дослідженнями на теми, пов'язані з інсайтами маркетингу в умовах викликів сьогодення, серед яких екологічні виклики стають одними  із ключових. Обговорення торкалися питань формування маркетингових стратегій сталого розвитку в умовах сучасних викликів, екологічної безпеки країн, соціальної відповідальності маркетингу, бізнес-ініціатив у діяльності екологічного підприємства, наслідків військових дій для природоохоронних територій України, впровадження принципів lean-менеджменту на підприємствах легкої промисловості.

Підбиваючи підсумки учасники круглого столу відзначили важливість слідування екологічним трендам у маркетинговій діяльності та забезпечення її відповідності принципам сталого розвитку, що дозволить ефективно просувати підприємства на ринку, демонструвати соціальну відповідальність бренду, зміцнювати довірчі взаємини зі  споживачами, а головне – вирішувати екологічні проблеми. 

gallery view
gallery view
gallery view
img
img
img