Проєктні результати INTERADIS: спільнота МДУ представила власні напрацювання
На фінальній стадії розроблення один із міжнародних проєктів, до якого долучений Маріупольський державний університет – «Інтеграція та адаптація іноземних студентів» (INTERADIS). На початку жовтня спільнота МДУ відвідала партнерський захід у Рівному для обміну напрацюваннями. Базою проведення події виступив Національний університет водного господарства та природокористування.
Незламний виш представили начальниця відділу по роботі з іноземними студентами Центру міжнародної освіти Лідія Шевченко та фахівці відділу Марія Кустікова й Данило Єгоренко. В інтерактивній програмі для студентів взяли участь Анна Павлюк (освітньо-професійна програма «Міжнародні відносини») і Микита Горбашевський (освітня програма «Кібербезпека»).
INTERADIS має на меті сприяти інтеграції іноземних студентів у культурне, етнічне та соціальне життя України. Окрім цього, він передбачає розвиток професійних навичок викладачів у роботі з мультинаціональною аудиторією і розвиток міжнародних відділів, зокрема підвищення якості послуг, що надаються.
Протягом трьох днів партнери ділилися своїм досвідом і напрацюваннями. Від проєктної команди незламного вишу з доповіддю виступила Лідія Шевченко, яка приєдналася до заходу онлайн. Вона розповіла про позитивні структурні та освітні зміни в університеті. Так зазнав трансформації міжнародний відділ – він переріс у Центр міжнародної освіти з окремим напрямом по роботі з іноземними студентами, а для ефективної комунікації з представниками інших країн академічна спільнота вдосконалює володіння англійською мовою за допомогою курсів.
На заході також відбулася презентація спільного збірника кращих практик по інтеграції та адаптації іноземних студентів і рекомендацій Міністерства освіти і науки України, розроблених українськими партнерами проєкту.
В межах заходу для студентів проводилися тренінги у форматі тімбілдінгу, екскурсії університетом і містом, зустрічі з представниками студентського самоврядування та іноземними студентами. Крім того, вони брали участь у квесті, квізі та фактчекінговій грі. Всі активності були направлені на інтеграцію молоді в студентське середовище, на їхню адаптацію під час інтерактивів.