У час, коли молодь стає рушійною силою суспільних змін, Маріупольський державний університет посилює свій внесок у формування сучасної молодіжної політики.
У фронт-офісі незламного вишу відбулося навчання за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Молодіжна політика та молодіжна робота». Це стало можливим у межах реалізації проєкту «Молодіжна участь та політика: посилення залучення молоді, врядування, бюджетування та розвитку життєвих навичок у Львівській, Волинській та Закарпатській областях», що втілюється громадською організацією «Молодіжна платформа» за підтримки ЮНІСЕФ і фінансування Уряду Німеччини через державний банк розвитку KfW.
З вітальним словом до учасників звернулися проректорка з науково-педагогічної роботи та молодіжної політики Юлія Демидова й керівник відділу з розвитку та залучення молоді ЮНІСЕФ в Україні Мадс Соренсен, які наголосили на важливості якісної підготовки фахівців, здатних працювати з молоддю в умовах глибоких суспільних трансформацій.
Триденний інтенсив об‘єднав педагогів із різних куточків України. Курс успішно пройшла доцентка кафедри педагогіки та освіти МДУ Марина Нетреба, яка працюватиме над подальшим упровадженням здобутих знань в освітній процес та удосконаленням компонентів, що стосуються роботи з молоддю, в університетському середовищі.
До проведення занять долучилися провідні експерти у сфері роботи з молоддю та публічної політики. Вони ділилися досвідом розробки державних і місцевих програм, розповідали про вплив молодіжних ініціатив на розвиток громад, допомагали переосмислити роль університетів як осередків, де формується активна й відповідальна молодь.
Програма навчання передбачала розгляд актуальних тем, пов’язаних із розумінням молоді як окремої соціально-демографічної групи, історією становлення молодіжної політики в Україні та Європі, сучасним станом і викликами у сфері роботи з молоддю, механікою запуску освітніх програм і вибіркових курсів із молодіжної політики.
Курс також мав практичну частину. Під час фінальних сесій учасники розробляли й переглядали власні навчальні матеріали, планували інтеграцію тем молодіжної політики та молодіжної роботи у вже наявні дисципліни, вибудовували подальші кроки спільної академічної взаємодії.
Такий формат підготовки дозволяє не лише оновити зміст освіти, а й формувати спільноту викладачів, яка поділяє цінності участі, залучення та підтримки молоді.