На базі МДУ освітяни підвищили кваліфікацію з молодіжної політики

У час, коли молодь стає рушійною силою суспільних змін, Маріупольський державний університет посилює свій внесок у формування сучасної молодіжної політики.

У фронт-офісі незламного вишу відбулося навчання за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Молодіжна політика та молодіжна робота». Це стало можливим у межах реалізації проєкту «Молодіжна участь та політика: посилення залучення молоді, врядування, бюджетування та розвитку життєвих навичок у Львівській, Волинській та Закарпатській областях», що втілюється громадською організацією «Молодіжна платформа» за підтримки ЮНІСЕФ і фінансування Уряду Німеччини через державний банк розвитку KfW.

З вітальним словом до учасників звернулися проректорка з науково-педагогічної роботи та молодіжної політики Юлія Демидова й керівник відділу з розвитку та залучення молоді ЮНІСЕФ в Україні Мадс Соренсен, які наголосили на важливості якісної підготовки фахівців, здатних працювати з молоддю в умовах глибоких суспільних трансформацій.

Триденний інтенсив об‘єднав педагогів із різних куточків України. Курс успішно пройшла доцентка кафедри педагогіки та освіти МДУ Марина Нетреба, яка працюватиме над подальшим упровадженням здобутих знань в освітній процес та удосконаленням компонентів, що стосуються роботи з молоддю, в університетському середовищі.

До проведення занять долучилися провідні експерти у сфері роботи з молоддю та публічної політики. Вони ділилися досвідом розробки державних і місцевих програм, розповідали про вплив молодіжних ініціатив на розвиток громад, допомагали переосмислити роль університетів як осередків, де формується активна й відповідальна молодь.

Програма навчання передбачала розгляд актуальних тем, пов’язаних із розумінням молоді як окремої соціально-демографічної групи, історією становлення молодіжної політики в Україні та Європі, сучасним станом і викликами у сфері роботи з молоддю, механікою запуску освітніх програм і вибіркових курсів із молодіжної політики.

Курс також мав практичну частину. Під час фінальних сесій учасники розробляли й переглядали власні навчальні матеріали, планували інтеграцію тем молодіжної політики та молодіжної роботи у вже наявні дисципліни, вибудовували подальші кроки спільної академічної взаємодії.

Такий формат підготовки дозволяє не лише оновити зміст освіти, а й формувати спільноту викладачів, яка поділяє цінності участі, залучення та підтримки молоді.

gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
img
img
img
img
img
img
img
img
img