Ярмарок маркетингових ідей

Шановні студенти!

Запрошуємо до участі у II Міжуніверситетському студентському конкурсі «Ярмарок маркетингових ідей», який проходитиме протягом травня 2024 року.

Ключові напрями:

  • Розробка інноваційного продукту/послуги
  • Розробка стратегії просування
  • Розробка айдетиники компанії
  • Цифрові інструменти просування товару/послуги
  • Розробка комунікативної програми просування ЗВО та спеціальностей

Конкурсна робота може мати вигляд рекламного плаката, відеоролика або іншої цифрової продукції (кліпу, мультфільму, фільму тощо).

Інформаційний лист

Заявки для кожної з робіт і самі роботи надсилаються на електронну скриньку [email protected].

Термін подачі заявок – до 5 травня 2024 року
Термін подачі робіт – до 15 травня 2024 року
Презентація робіт і нагородження – 24 травня 2024 року


Контакти організаторів:

Кафедра маркетингу та туризму
[email protected]
Facebook