Школа публічних студій

Проєкт передбачає створення в Маріупольському державному університеті Школи публічних студій, розробку та впровадження трьох нових освітніх програм:

  • Публічні комунікації
  • Публічна історія
  • Управління територіальною громадою

Цільова аудиторія проєкту:

  • представники українського громадянського суспільства, які відчувають потребу у набутті професійних компетентностей для ефективної участі у повоєнній відбудові України та у розвитку демократичних засад суспільного життя;
  • учасники бойових дій, які отримають можливість набути навичок з публічного управління, комунікації та історії;
  • здобувачі та викладачі Маріупольського державного університету, представники маріупольської місцевої громади, розпорошеної через окупацію по всьому світу;
  • студенти та викладачі інших ЗВО України, які матимуть можливість використовувати розроблені в рамках проєкту три основні програми як модельні;
  • висококваліфікована та високомотивована робоча сила для повоєнної відбудови та трансформаційного розвитку Маріуполя і в цілому Північного Приазов'я.

Команда проєкту:

   
Тарас Фініков
президент Міжнародного фонду досліджень освітньої політики
 
Тетяна Марена
проректор з науково-педагогічної роботи 
 
Лариса Шаульська
радник ректора
 
Андрій Стойка
розробник освітньої програми "Управління територіальною громадою"
 
Максим Фоломєєв
розробник освітньої програми "Публічні комунікації"
Ігор Лиман
розробник освітньої програми "Публічна історія"

 

 

Перший етап проєкту (жовтень – листопад 2023 року) передбачає:

  • Формування трьох проєктних груп на чолі з лідерами (гарантами освітніх програм);
  • Вивчення українського та світового досвіду формування освітніх програм з публічного управління, публічної комунікації та публічної історії;
  • Визначення концепції та оптимальних моделей структури та змісту трьох освітніх програм, які будуть викладатись у Школі публічних студій;
  • Розробка комунікаційної стратегії з просування трьох освітніх програм.

Другий етап проєкту (грудень 2023 – лютий 2024 року) передбачає:

  • Розробка двох (Публічна історія та Публічна комунікація) освітніх програм другого (магістерського) рівня вищої освіти на перші два семестри навчання: навчальні плани, силабуси освітніх компонентів, набори кейсів та матеріалів для практичних занять, тестових матеріалів для оцінювання тощо;
  • Модернізація освітньої програми другого (магістерського) рівня вищої освіти «Управління територіальною громадою» на перші два семестри навчання: навчальні плани, силабуси освітніх компонентів, набори кейсів та матеріалів для практичних занять, тестових матеріалів для оцінювання тощо;
  • Підготовка проблематики та контенту навчальних відеоматеріалів, підкастів, блогів тощо, які будуть використовуватись при вивченні трьох вище перелічених програм публічних студій;
  • Початок проведення комплексу системних заходів з промоції трьох освітніх програм.

Третій етап проєкту (березень – травень 2024) передбачає:

  • Розробка двох (Публічна історія та Публічна комунікація) освітніх програм другого (магістерського) рівня вищої освіти на третій семестр навчання: навчальні плани, силабуси освітніх компонентів, набори кейсів та матеріалів для практичних занять, тестових матеріалів для оцінювання тощо;
  • Модернізація освітньої програми другого (магістерського) рівня вищої освіти «Управління територіальною громадою» на третій семестр навчання: навчальні плани, силабуси освітніх компонентів, набори кейсів та матеріалів для практичних занять, тестових матеріалів для оцінювання тощо;
  • Організація та проведення експертного українсько-американського круглого столу «Публічні студії в Україні як інструмент розвитку демократії та повоєнної відбудови» з метою оцінювання переваг і недоліків драфтів трьох розроблених і модернізованих програм і можливостей використання запропонованого інструментарію для розвитку демократії та повоєнної відбудови України;
  • Проведення комплексних системних заходів з промоції трьох освітніх програм з метою максимального інформування та залучення до них зацікавлених представників різноманітних соціальних груп:
  • Вивчення можливостей створення україно-американських програм подвійного диплома з публічних студій.

Четверти етап проєкту (серпень – вересень 2024 року) містить:

  • Допомогу в організації Маріупольським державним університетом конкурсного відбору здобувачів трьох створених магістерських програм;
  • Запуск навчання на магістерських програмах «Управління територіальною громадою», «Публічна історія» та «Публічна комунікація»;
  • Проведення опитування здобувачів, які вступили на три створені магістерські програми, та інших стейкхолдерів з метою оптимального забезпечення сталості  результатів проєкту;
  • Підготовка змістовного та фінансового звіту з гранту.

НОВИНИ

ШПС.png
МДУ увійшов до Асоціації шкіл публічної політики та публічного адміністрування
Маріупольський державний університет став повноправним членом Асоціації шкіл публічної політики та публічного адміністрування (NASPAA).



Презентація магістерських програм Школи публічних студій
У Маріупольському університеті відбулася презентація нових магістерських програм Школи публічних студій. 

Екватор проєкту «Школа публічних студій»
18 березня 2024 року у Маріупольському державному університеті відбулася робоча зустріч партнерів проєкту «Школа публічних студій».

 


У Маріупольському університеті буде створена Школа публічних студій 
У стінах незламного вишу відбулася експертна зустріч, яку очолив Президент Міжнародного фонду досліджень освітньої політики Тарас Фініков. До обговорення як консультантка та представниця донора долучилася фахівчиня з питань освіти Посольства США Віра Терновська.