Загальні
ЗК-1. Здатність реалізувати свої права і обовʼязки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. ЗК-2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу
життя.
ЗК-3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК-4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК-5. Здатність спілкуватися іпоземною мовою.
ЗК-6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Навички критичного мислення, виявлення в інформаційних даних суперечностей та неповоти аргументації.
ЗК-7. Здатність виявляти, ставити та розвʼязувати проблеми.
ЗК-8. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК-9. Здатність бути критичним і самокритичним. Схильність до самоперевірки отриманих результатів, турбота про якісне виконання професійних завдань.
ЗК-10. Здатність працювати в команді. Спроможність ефективно формувати комунікативну стратегію; працювати в команді з дотриманиям етичних норм ы цінностей мультикультурного суспільства.
ЗК-11. Здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК-12. Здатість вчитися упродовж життя з високим ступенем автономії, розробляти власну траекторію саморозвитку.
Спеціальні
СК-1. Здатність до історичного мислення, усвідомлення взаємозвʼязку між фактами, подіями, явищами і процесами в минулому та сучасності.
CK-2.Здатність до пошуково-творчої роботи. Спроможність відшуковувати необхідну для професійної діяльності історичну інформацію з різних джерел, аналізувати, диференціювати, систематизувати за вузловими проблемами, узагальнювати, робити ґрунтовні висновки, адаптувати її відповідно до вікових особливостей, вимог навчальної програми та інтелектуальних можливостей учнів.
СК-3. Здатність використовувати у фаховій діяльності вміння критично аналізувати історичні джерела, наукову літературу та аргументувати свою позицію.
СК-4. Спроможність до вивчення історичного процесу за принципом історизму, обʼективності та науковості. Здатність розрізняти
історичний факт від історичного міфу, викривати стереотипи, упередженість, необʼєктивність; толерантно сприймати багатоетнічні, полікультурні явища світової історії.
СК-5. Усвідомлення відмінностей в історіографічних поглядах різних періодів та в різних контекстах.
СК-6. Здатність використовувати у професійній діяльності вміння виявляти і опрацьовувати належним чином різні джерела інформації (бібліографії, документи, етнографічні матеріали, музейні експонати, археологічні артефакти і т. п.).
СК-7. Здатність до перенесення системи наукових історичних та історіографічних знань у площину навчального предмету, здійснювати структурувания начального матералу.
СК-8. Здатність формувати в учнів предметні компетентності, застосовувати сучасні методи і технології навчання та виховання.
СК-9. Здатність здійсновати обʼективний контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів з історії; аналізувати особливості сприйняття та засвоення учнями навчальної інформації з метою прогозуванця ефективності та корекції навчально-виховного процесу історіографічних знань у площину навчального предмету, здійснювати структурування навчального матеріалу.
СК-10. Здатність забезпечувати охорону життя і здоровʼя учнів під час освітньо-виховного процесу та позаурочної діяльності.
СК-11. Здатність формувати високу історичну та громадянську свідомість, політичну культуру.
СК-12. Здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з історії, педагогіки, психології та інших суміжних гуманітарних наук для вирішення практичних завдань в галузі педагогіки та методики викладання історії в основній (базовій) та профільній школі.
СК-13. Здатність формулювати мету й завдання та вибирати оптимальні рішення при плануванні педагогічної та викладацької
діяльності в умовах нестандартних ситуацій.
СК-14. Здатність обробляти отримані результати, аналізувати осмислювати їх з урахуванням наявних наукових і технологічних досягнень, представляти результати роботи й обґрунтовувати запропоновані рішення на сучасному науковому й професійному рівні.