1. Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розвʼязання
2. Розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань
3. Здійснювати пошук інформації з різних джерел, у т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, для вирішення професійних завдань
4. Обґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки за результатами власних досліджень і аналізу літературних джерел
5. Обирати та застосовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій (тести, опитувальники, проективні методики тощо) психологічного дослідження та технології психологічної допомоги
6. Формулювати мету, завдання дослідження, володіти навичками збору первинного матеріалу, дотримуватися процедури дослідження
7. Рефлексувати та критично оцінювати достовірність одержаних результатів психологічного дослідження, формулювати аргументовані висновки
8. Презентувати результати власних досліджень усно / письмово для фахівців і нефахівців
9. Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розвʼязання
10. Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника
11. Складати та реалізовувати план консультативного процесу з урахуванням специфіки запиту та індивідуальних особливостей клієнта, забезпечувати ефективність власних дій
12. Складати та реалізовувати програму психопрофілактичних та просвітницьких дій, заходів психологічної допомоги у формі лекцій, бесід, круглих столів, ігор, тренінгів тощо, відповідно до вимог замовника
13. Взаємодіяти, вступати у комунікацію, бути зрозумілим, толерантно ставитися до осіб, що мають інші культуральні чи гендерно-вікові відмінності
14. Ефективно виконувати різні ролі у команді у процесі вирішення фахових завдань, у тому числі демонструвати лідерські якості
15. Відповідально ставитися до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку
16. Знати, розуміти та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психолога
17. Демонструвати соціально відповідальну та свідому поведінку, слідувати гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності
18. Вживати ефективні заходи щодо збереження здоровʼя (власного й оточення) та за потреби визначати зміст запиту до супервізії
19. Ефективно використовувати навички рефлексії та саморегуляції в різних професійних та життєвих обставинах
20. Опановувати технології супроводу учасників освітнього процесу в умовах інклюзії
21. Виявляти зацікавленість та обізнаність в різних сферах людського знання, практики та життєдіяльності. Демонструвати широкий світогляд