Освітня програма «Міжнародна економіка»
За цією програмою здійснюється підготовка висококваліфікованих фахівців з міжнародної економіки, які добре розуміються на особливостях і закономірностях процесів, що відбуваються у сучасному світовому господарстві. Магістранти здатні обґрунтовувати та приймати рішення щодо функціонування суб’єктів господарювання на різних рівнях, визначати напрями стратегічного розвитку національної та регіональної економіки особливо в умовах посилення невизначеності та високої мінливості глобального економічного середовища.
Запрошуємо до навчання на нашій програмі, якщо ви бажаєте розібратися в проблематиці сучасного глобального економічного розвитку, вміти виявляти та аналізувати тенденції та закономірності розвитку світового господарства, приймати оптимальні рішення щодо діяльності компаній на різних ринках з урахуванням специфіки зовнішнього та внутрішнього національного середовища.
Підготовка майбутніх фахівців передбачає проходження практики на підприємствах, зокрема міжнародних, а також використання бізнес-симуляцій. Активна молодь долучається до програм міжнародної мобільності Еразмус+ і набуває досвід освітнього стажування у найкращих європейських університетах.
Спеціальність 051 «Економіка»
Освітня програма «Міжнародна економіка»
229.3 Керівник структурного підрозділу – головний спеціаліст (зокрема, економічного відділу);
1475.4 Менеджер (управитель) із зовнішньоекономічної діяльності;
2419.2 Експерт із зовнішньоекономічних питань;
2441.2 Економіст;
2441.2 Економічний радник;
2441.2 Консультант з економічних питань.
Згідно з International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08) випускник може обіймати такі посади:
Administrative and Commercial Managers, Business and Administration Professionals.
2. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
3. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети
4. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності)
5. Здатність працювати в команді
6. Здатність розробляти та управляти проєктами
7. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів)
8. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні
2. Здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою
3. Здатність збирати, аналізувати та обробляти статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, які необхідні для розв’язання комплексних економічних проблем, робити на їх основі обґрунтовані висновки
4. Здатність використовувати сучасні інформаційні технології, методи та прийоми дослідження економічних та соціальних процесів, адекватні встановленим потребам дослідження
5. Здатність визначати ключові тренди соціально- економічного та людського розвитку
6. Здатність формулювати професійні задачі в сфері економіки та розв’язувати їх, обираючи належні напрями і відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси
7. Здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання
8. Здатність оцінювати можливі ризики, соціально- економічні наслідки управлінських рішень
9. Здатність застосовувати науковий підхід до формування та виконання ефективних проєктів у соціально- економічній сфері
10. Здатність до розробки сценаріїв і стратегій розвитку соціально-економічних систем
11. Здатність планувати і розробляти проєкти у сфері економіки, здійснювати її інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення
12. Здатність визначати прояви економічного глобалізму, здійснювати моніторинг процесів глобалізації та регіоналізації світового господарства, оцінювати вплив глобальних трансформацій на розвиток країн та суб’єктів господарювання
13. Здатність визначати складові та оцінювати стан міжнародної конкурентоспроможності суб’єктів світової економіки, розробляти рекомендації щодо підвищення її рівня в нестабільних умовах глобального середовища
14. Здатність ідентифікувати основні тренди міжнародної інноваційної та інвестиційної діяльності, оцінювати їх вплив на розвиток міжнародної та національної економіки, враховувати їх при розробці стратегій управління інноваційно-інвестиційною діяльністю суб’єктів господарювання
15. Здатність оцінювати валютно-фінансове середовище функціонування світового господарства, обирати найбільш прийнятні інструменти валютно-фінансового забезпечення діяльності суб’єктів міжнародних економічних відносин, визначати результативність здійснення валютно-фінансових операцій
2. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності
3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово
4. Розробляти соціально-економічні проєкти та систему комплексних дій щодо їх реалізації з урахуванням їх цілей, очікуваних соціально-економічних наслідків, ризиків, законодавчих, ресурсних та інших обмежень
5. Дотримуватися принципів академічної доброчесності
6. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді
7. Обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень
8. Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань
9. Приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень
10. Застосовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення у соціально-економічних дослідженнях та в управлінні соціально- економічними системами
11. Визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку, формувати та аналізувати моделі економічних систем та процесів
12. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики
13. Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень
14. Розробляти сценарії і стратегії розвитку соціально-економічних систем
15. Організовувати розробку та реалізацію соціально-економічних проєктів із врахуванням інформаційного, методичного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення
16. Ідентифікувати прояви та наслідки розвитку процесів глобалізації та регіоналізації світового господарства, диференціювати сучасні моделі регіональної економічної інтеграції, оцінювати вплив глобальних трансформацій та інтеграційних процесів на розвиток країн та суб’єктів господарювання
17. Оцінювати стан, складові та чинники міжнародної конкурентоспроможності суб’єктів світової економіки, визначати їх конкурентні переваги та розробляти рекомендації щодо підвищення рівня їх конкурентоспроможності на світових ринках
18. Ідентифікувати та аналізувати основні закономірності та тенденції міжнародної інноваційної та інвестиційної діяльності, оцінювати їх вплив на розвиток міжнародної та національної економіки, враховувати їх при розробці стратегій управління інноваційно-інвестиційною діяльністю суб’єктів міжнародних економічних відносин
19. Аналізувати валютно-фінансове середовище функціонування світового господарства, обґрунтовувати вибір найбільш прийнятних інструментів валютно-фінансового забезпечення діяльності суб’єктів міжнародних економічних відносин, оцінювати результативність проведення валютно- фінансових операцій
Обов'язкові дисципліни
Студенти що навчаються за освітньою програмою «Міжнародна економіка» під час навчання мають можливість самостійно обрати 25% навчальних дисциплін з каталогу вибіркових дисциплін