Освітня програма «Міжнародна економіка»
Програма спрямована надати універсальну освіту з економіки. Її обирають ті, хто прагне отримати знання та навички для ефективного ведення бізнесу, організації виробництва та забезпечення його конкурентоспроможності у міжнародному середовищі.
Студенти вивчають основи економіки, економіку підприємства, менеджмент, міжнародний маркетинг, економічний аналіз і моделювання. Практична підготовка майбутніх фахівців проходить на провідних підприємствах і на заняттях із використанням бізнес-симуляцій. Знання за фахом дозволяють студентам займати призові місця на всеукраїнських і міжнародних наукових конкурсах, проходити стажування за кордоном в університетах-партнерах та за програмами Erasmus+.
Спеціальність 051 «Економіка»
Освітня програма «Міжнародна економіка»
2. Здатність зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
5. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
6. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
7. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
9. Здатність до адаптації та дій в новій ситуації.
10. Здатність бути критичним і самокритичним.
11. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
12. Навички міжособистісної взаємодії.
Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
2. Здатність здійснювати професійну діяльність у відповідності з чинними нормативними та правовими актами.
3. Розуміння особливостей провідних наукових шкіл та напрямів економічної науки.
4. Здатність пояснювати економічні та соціальні процеси і явища на основі теоретичних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати.
5. Розуміння особливостей сучасної світової та національної економіки, їх інституційної структури, обґрунтування напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
6. Розуміння закономірностей розвитку різних форм міжнародних економічних відносин, інтеграційних процесів, їх впливу на економічну діяльність суб’єктів господарювання.
7. Розуміння механізмів та інструментарію прийняття рішень у грошово-кредитній, валютній, розрахунково- платіжній та інвестиційній сферах на мікро- та макроекономічному рівнях.
8. Здатність застосовувати економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач.
9. Здатність застосовувати комп’ютерні технології та програмне забезпечення з обробки даних для вирішення економічних завдань, аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів.
10. Здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері економічних та соціально-трудових відносин.
11. Здатність прогнозувати на основі стандартних теоретичних та економетричних моделей соціально- економічні процеси.
12. Здатність використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів.
13. Здатність обґрунтовувати економічні рішення на основі розуміння закономірностей економічних систем і процесів та із застосуванням сучасного методичного інструментарію.
14. Здатність самостійно виявляти проблеми економічного характеру при аналізі конкретних ситуацій, пропонувати способи їх вирішення.
15. Здатність проводити економічний аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, оцінку їх конкурентоспроможності. 16. Здатність проводити міжнародні і внутрішні мар- кетингові дослідження; використовувати інструменти аналізу макро- і мікросередовища.
Здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах з врахуванням економічних ризиків та можливих соціально-економічних наслідків
2. Відтворювати моральні, культурні, наукові цінності, примножувати досягнення суспільства в соціально-економічній сфері, пропагувати ведення здорового способу життя.
3. Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність.
4. Оволодіти навичками усної та письмової професійної комунікації державною та іноземною мовами.
5. Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами та у невизначених умовах.
6. Показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення.
7. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та свідомо на основі етичних принципів, цінувати та поважати культурне різноманіття, індивідуальні відмінності людей.
8. Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро- та макроекономіки.
9. Розуміти принципи економічної науки, особливості функціонування економічних систем.
10. Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади).
11. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності.
12. Пояснювати моделі соціально-економічних явищ з погляду фундаментальних принципів і знань на основі розуміння основних напрямів розвитку економічної науки.
13. Застосовувати відповідні економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач.
14. Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, їх інституційної структури, напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
15. Демонструвати знання закономірностей та тенденцій розвитку різних форм міжнародних економічних відносин, інтеграційних процесів, особливостей їх впливу на економічну діяльність суб’єктів господарювання, у тому числі міжнародну.
16. Демонструвати знання механізмів та інструментарію прийняття рішень у грошово-кредитній, валютній, розрахунково-платіжній та інвестиційній сферах на мікро- та макроекономічному рівнях.
17. Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність їх діяльності.
18. Вміти проводити міжнародні і внутрішні маркетингові дослідження; використовувати інструменти аналізу макро- і мікросередовища, здійснювати моніторинг основних конкурентів підприємства на внутрішньому та світовому ринку.
19. Вміти аналізувати процеси державного та ринкового регулювання соціально- економічних і трудових відносин.
20. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати.
21. Ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання соціально-економічних даних, збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та соціальні показники.
22. Визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку.
23. Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні.
24. Вміти використовувати дані, надавати аргументацію, критично оцінювати логіку та формувати висновки з наукових та аналітичних текстів з економіки.
25. Виконувати міждисциплінарний аналіз соціально-економічних явищ і проблем в одній або декількох професійних сферах з врахуванням ризиків та можливих соціально-економічних наслідків. 26. Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів. 27. Вміти абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів.
Обов'язкові дисципліни
Студенти що навчаються за освітньою програмою «Міжнародна економіка» під час навчання мають можливість самостійно обрати 25% навчальних дисциплін з каталогу вибіркових дисциплін