Предметна область
Об’єкти вивчення та діяльності: маркетингова діяльність як форма взаємодії суб’єктів ринкових відносин для задоволення їх економічних та соціальних інтересів.
Цілі навчання: підготовка фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для вирішення проблем і розв’язання складних задач маркетингової діяльності, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог.
Теоретичний зміст предметної області: суть маркетингу як сучасної концепції управління бізнесом; понятійно-категорійний апарат, принципи, функції, концепції маркетингу та їх історичні передумови; специфіка діяльності ринкових суб’єктів у різних сферах та на різних типах ринків; зміст маркетингової діяльності, розроблення маркетингових стратегій та формування управлінських рішень у сфері маркетингу.
Методи, методики та технології: загальнонаукові та спеціальні методи, професійні методики та технології, необхідні для забезпечення ефективної маркетингової діяльності.
Інструменти та обладнання: сучасні універсальні та спеціалізовані інформаційні системи і програмні продукти, необхідні для прийняття та імплементації маркетингових управлінських рішень.
Фокус програми
Підготовка фахівців-маркетологів високого рівня, які володіють актуальними знаннями і практичними навичками у сфері ефективного управління маркетинговою діяльністю на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності. Програма орієнтує на актуальні проблеми розвитку вітчизняних підприємств на основі маркетингової концепції, враховуючи специфіку розвитку сучасного бізнесу в умовах глобалізації та євроінтеграції, що дозволяє сформувати у майбутніх фахівців професійні, наукові, аналітичні, організаційні, управлінські, дослідницькі компетентності, професіоналізм і ділову активність, здатність самостійно приймати рішення.
Орієнтація програми
Освітньо-професійна. Передбачає оволодіння знаннями щодо прийняття управлінських рішень у різних сферах маркетингу, застосування маркетингових інструментів на промислових ринках та ринках послуг (вітчизняних і міжнародних) та обґрунтування рекомендацій щодо розробки дієвого комплексу маркетингу.
Особливості програми
Особливостями освітньо-професійної програми, що розкривають її унікальність, є: програма пропонує комплексний підхід у сфері маркетингу, оволодіння ним через теоретичне та практичне навчання (в тому числі з використання тренінгових методів навчання); орієнтована на глибоку спеціальну підготовку сучасних маркетологів, які є ініціативними, мають стратегічне мислення, здатні здійснювати наукові дослідження з використанням новітніх технологій в сфері маркетингу, працювати в сучасних умовах та приймати інноваційні рішення; спрямована на розвиток дослідницьких компетентностей та soft skills через участь здобувачів у науково-практичних заходах кафедри маркетингу, зокрема у щорічному конкурсі маркетингових ідей.