Предметна область
Об’єктами вивчення є культурні процеси, явища, стани та ознаки, їх усвідомлення, інтерпретація та моделювання; соціокультурні інститути та практики, що забезпечують формування культурних норм та цінностей, cпособи їх втілення й використання.
Цілі навчання: підготовка висококваліфікованих докторів філософії за фахом; формування активного дослідника, для якого властиві знання власного фаху і предмету дослідження, ґрунтовна обізнаність із методологічними підходами і сучасними методами культурологічного дослідження; володіння на високому рівні навичками і технологіями пошуку та обробки наукової інформації; застосування набутих компетентностей у викладацькій, комунікаційній, аналітично-консультативній та менеджерській діяльності.
Теоретичний зміст предметної області – система наукових ідей, підходів, концепцій, теорій щодо культури; ключові поняття та принципи аналізу культурних процесів та явищ.
Методи, методики та технології: загальнонаукові методи; теоретичні, емпіричні та експлікативні методи наукового пізнання; методи збору та обробки і співставлення інформації щодо культурних об’єктів та практик, технології популяризації знань щодо культури та регулювання відносин у соціокультурній сфері.
Інструменти та обладнання: комп’ютерні центри з доступом до мережі Інтернет; наукова бібліотека із спеціалізованими читальними залами з електронними каталогами; мультимедійні та аудиторії; Студія культуротворчого пефомансу.
Фокус програми
Програма фокусується на вивченні здобувачами сучасної наукової методології і набутті вмінь їх застосування в професійній діяльності культуролога-науковця. Враховуючи потенційні можливості професорсько-викладацького складу здобувачі мають можливість спеціалізуватися на проблематиці теоретичних аспектів культурології, історії української культури, культури розмаїття, культурної тощо.
Орієнтація програми
Академічна, дослідницька
Особливості програми
ОНП розроблена з урахуванням досвіду підготовки докторів філософії з культурології в провідних українських університетах і підготовки наукових кадрів зі спеціальності та передбачає теоретичну, професійно-практичну, дидактичну та наукову підготовку фахівців.
Підібрані дисципліни загальної та професійної підготовки сприяють формуванню у аспірантів вміння аналітично, критично, логічно та творчо мислити, самостійно планувати наукове дослідження відповідно до наукових зацікавлень та спеціалізації, оволодіння методологічним інструментарієм наукових досліджень у сфері культурології, історії культури та прикладної культурології.