Як згуртувати колектив для досягнення мети: завершився третій модуль Програми академічних менеджерів

Програма професійного розвитку академічних менеджерів продовжує плекати лідерів вищої освіти. На базі Маріупольського державного університету завершилося навчання за модулем «Управління персоналом».

Важлива ініціатива запроваджена у межах спільного проєкту Міністерства освіти і науки України та Світового банку «Удосконалення вищої освіти в Україні заради результатів». На початку роботи за тематичними сесіями учасники мали змогу поспілкуватися з лідером групи управління проєктом Шіро Накатою, який відвідав фронт-офіс МДУ. 

Під час першого модуля учасники дізналися про роль університетів у суспільних трансформаціях, під час другого – переосмислили власні стратегії розвитку. Третій дав змогу зрозуміли, як згуртувати колектив для досягнення спільної мети.

Найбільша цінність університету – це люди, і саме вони стають головним чинником успіху. На необхідності професійного розвитку й кар'єрного зростання персоналу увагу присутніх зосередила деканка психолого-педагогічного факультету МДУ Леніна Задорожна-Княгницька. Моделі мотивації, підтримки талантів команди розглянули разом із професоркою кафедри менеджменту та фінансів незламного вишу Ларисою Шаульською.

З огляду на високі вимоги, які висуваються нині до закладів вищої освіти, професійний розвиток працівників є не просто трендом або опцією, він являє собою ключову передумову забезпечення високої якості освіти та підвищення конкурентоспроможності університету, адаптації до нових викликів. Окрім того, заклади, що інвестують у розвиток свого персоналу, приваблюють найбільш талановитих студентів, стають лідерами в освітньому просторі.

Однак, сам лише професійний розвиток без належної мотивації не принесе бажаних результатів. Мотивація – це двигун, який перетворює знання на дії, а потенціал – на реальні досягнення. Коли професійний розвиток працівників поєднується з високою мотивацією, ми отримуємо потужний синергетичний ефект, який є фундаментом для досягнення стратегічних цілей закладу вищої освіти,

– професорка МДУ, експертка програми Леніна Задорожна-Княгницька.

Із сучасними підходами управління людськими ресурсами з освітянами поділилася HR-директорка Українського католицького університету Уляна Кульчицька, про оцінювання результатів діяльності персоналу розповіли професорка Київського столичного університету імені Бориса Грінченка Наталя Ушенко, завідувачка кафедри менеджменту та поведінкової економіки Донецького національного університету імені Василя Стуса Ольга Дороніна.

Як створити доступний освітній простір і подбати про добробут співробітників присутні дізналися від доцентки Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана Катерини Ілікчієвої.

Краще пізнати сильні сторони одне одного, налагодити комунікацію між учасниками допомогла сесія з психологинею Валерією Міляєвою. Вона заклала підґрунтя для командоутворення поза межами програми.

Цінними знаннями поділилися представники Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти – голова Андрій Бутенко та його заступниця Олена Єременко. Обговорювалися актуальні питання ролі керівників у формуванні культури якості й прозорості управлінських процесів, а також налагодження ефективної взаємодії в академічному середовищі.

Дізналася багато корисного про управління персоналом і команда МДУ. Навчання незламна спільнота проходила на локації Національного технічного університету «Дніпровська політехніка».

Вже цього тижня розпочинається останній, четвертий модуль Програма професійного розвитку академічних менеджерів. Він буде присвячений опануванню навичок із залучення ресурсів та управління проєктами.

gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img