В МДУ обговорили майбутнє закладів освіти Донеччини

Маріупольський державний університет став майданчиком для налагодження дієвих шляхів співпраці між органами управління освітою та закладами освіти Донеччини. 27-28 березня у фронт-офісі незламного вишу відбулася дискусійна панель «Освітнє партнерство в дії», організована Департаментом освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації.

До учасників події з вітальним словом звернувся голова облдержадміністрації, начальник обласної військової адміністрації Вадим Філашкін. Він закликав до об’єднання та спільної роботи.

Сьогодні як ніколи наше суспільство потребує єднання та консолідації зусиль в усіх сферах. І освіта тут займає особливе місце. Налагодження освітнього партнерства важливе на всіх рівнях – від місцевих громад до обласного й державного управління. Саме такий тісний зв’язок дозволить відійти від застарілих стереотипів управління та побудувати нову Донеччину,

– очільник ДонОДА Вадим Філашкін.

Від спільноти незламних гостей привітав ректор Микола Трофименко, який наголосив, що у стінах вишу завжди раді вітати освітян та учнівську молодь Донеччини.

Маріупольський університет розбудовує свою стратегію прогромадськості та світоглядності. Ми отримали на баланс велику територію і на сьогодні розробляємо концепцію майбутнього кампусу як осередку Донеччини в столиці України. Ми можемо тимчасово втратити території, але не маємо права втратити людей. Тому наш обов’язок – гуртувати людей, робити все, щоб вони не втратили свою ідентичність,

– очільник МДУ Микола Трофименко.

На початку обговорення модераторка дискусії, в.о. директора департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації Юлія Бурцева наголосила на відкритості діалогу, щоб чесно обговорити й зрозуміти проблеми, які є на сьогодні, зробити напрацювання спільних зусиль на майбутнє, щоб зберегти освіту Донеччини, не тільки тримати її на належному рівні, а й сприяти розвитку.

Тему ідентичності, національно-патріотичного становлення молоді та модернізації освіти підняла радниця голови Донецької облдержадміністрації Тетяна Тимочко. Вона наголосила, що шкільна й позашкільна освіта мають формувати у дітей відчуття причетності до майбутнього своєї країни. Крім того, спікерка розповіла про флагманські ініціативи голови ДонОДА – це пілотний проєкт «Школа офлайн» та пілотна програма «Лідерство заради відновлення Донеччини», у конкурсному відборі якої бере участь Маріупольський університет.

Досвідом організації діяльності в умовах війни поділилися представники освітніх департаментів міських рад Маріуполя, Краматорська, Бахмуту, Курахове, а також Покровської, Добропільської, Новогродівської громад. Попри все педагоги продовжують забезпечувати на гідному рівні освіту для дітей, використовуючи цифрові технології та партнерські зв’язки.

Дистанційна освіта – це про можливості, а не про втрати в якості. Присутні на заході учні розповіли, чому вони залишилися навчатися у своїх школах після переміщення. Це і можливість бути разом зі своїми вчителями та однокласниками попри кілометри, і отримувати необхідну підтримку, адже хто як не люди зі схожою долею здатні зрозуміти якнайкраще, і відчути непідробне бажання від наставників допомогти розкрити власний потенціал.

Учасники також розглянули питання соціальної та психологічної реабілітації дітей, підвищення кваліфікації педагогів, залучення фінансування на освіту.

Підсумками дводенної зустрічі стали рекомендації і пропозиції Міністерству освіти і науки України для збереження закладів освіти Донеччини, зокрема через надання особливого статусу області й можливості працювати в дистанційному форматі.

gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
gallery view
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img