Освітня програма «Системний аналіз»
Вона спрямована на підготовку системних аналітиків, які володіють компетентностями з економіки та юриспруденції. Випускники здатні прогнозувати розвиток систем і кон’юнктури ринку, оцінювати різні види ризиків, проєктувати системи управління та прийняття рішень, які спрямовані на безпеку соціально-економічних систем, зокрема оподаткування.
Магістранти вивчають системи та методи штучного інтелекту, менеджмент ІТ-проєктів, системний аналіз і теорію прийняття рішень, математичне моделювання соціально-економічних систем, інтелектуальний аналіз даних, методи та моделі обліку й аудиту, господарське право та інтелектуальну власність. Практичні навички магістранти отримують в лабораторії системного аналізу, де розробляють моделі складних систем і процесів, застосовують алгоритми та інструменти прогнозування, використовують міри оцінювання ризиків.
Класифікатор професій ДК 003:2010:
1238 Керівники проєктів та програм
2121.2 Математик-аналітик з дослідження операцій
2131.1 Науковий співробітник-консультант (обчислювальні системи)
2131.2 Аналітик комп’ютерних систем
2131.2 Адміністратор даних
2131.2 Аналітик комп'ютерного банку даних
2149.2 Аналітик систем (крім комп’ютерних)
2433.1 Науковий співробітник-консультант (інформаційна аналітика)
2433.2 Аналітик консолідованої інформації
2447 Професіонал у сфері управління проєктами та програмами
2. Здатність спілкуватися іноземною мовою
3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
4. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності)
5. Здатність розробляти проєкти та управляти ними
6. Уміння спілкуватися усно та в письмовій формі українською мовою
7. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію; працювати в команді з дотриманням етичних норм та цінностей мультикультурного суспільства.
8. Здатність вчитися самостійно і автономно¸ розробляти власну траєкторію саморозвитку упродовж життя
2. Здатність проєктувати архітектуру інформаційних систем
3. Здатність розробляти системи підтримки прийняття рішень та рекомендаційні системи
4. Здатність оцінювати ризики, розробляти алгоритми управління ризиками в складних системах різної природи
5. Здатність моделювати, прогнозувати та проєктувати складні системи і процеси на основі методів та інструментальних засобів системного аналізу
6. Здатність застосовувати теорію і методи Data Science для здійснення інтелектуального аналізу даних з метою виявлення нових властивостей та генерації нових знань про складні системи
7. Здатність управляти робочими процесами у сфері інформаційних технологій, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів
8. Здатність розробляти і реалізовувати наукові та прикладні проєкти в галузі інформаційних технологій та дотичні до неї міждисциплінарні проєкти
9. Здатність здійснювати захист прав інтелектуальної власності, комерціалізацію результатів досліджень та інновацій
10. Здатність до самоосвіти та професійного розвитку
2. Будувати та досліджувати моделі складних систем і процесів застосовуючи методи системного аналізу, математичного, комп’ютерного та інформаційного моделювання
3. Застосовувати методи розкриття невизначеностей в задачах системного аналізу, розкривати ситуаційні невизначеності та невизначеності в задачах взаємодії, протидії та конфлікту стратегій, знаходити компроміс при розкритті концептуальної невизначеності
4. Розробляти та застосовувати методи, алгоритми та інструменти прогнозування розвитку складних систем і процесів різної природи
5. Використовувати міри оцінювання ризиків та застосовувати їх при аналізі багатофакторних ризиків в складних системах
6. Застосовувати методи машинного навчання та інтелектуального аналізу даних, математичний апарат нечіткої логіки, теорії ігор та розподіленого штучного інтелекту для розв’язання складних задач системного аналізу
7. Розробляти інтелектуальні системи в умовах слабо структурованих даних різної природи
8. Здійснювати ідентифікацію та оцінювання параметрів математичних моделей об’єктів керування
9. Розробляти та застосовувати моделі, методи та алгоритми прийняття рішень в умовах конфлікту, нечіткої інформації, невизначеності та ризиків
10. Зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються
11. Вільно презентувати та обговорювати усно і письмово результати досліджень та інновацій, інші питання професійної діяльності державною та англійською мовами
12. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань, розробляти власну траєкторію саморозвитку
13. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики
14. Використовувати та обґрунтовувати управлінські рішення при плануванні та виконанні проєктів в галузі інформаційних технологій та дотичні до неї міждисциплінарні проєкти
Обов'язкові дисципліни
Студенти що навчаються за освітньою програмою «Системний аналіз» під час навчання мають можливість самостійно обрати 25% навчальних дисциплін з каталогу вибіркових дисциплін