Освітня програма «Середня освіта. Мова і література (англійська)»
Програма орієнтована на підготовку педагогів нового покоління шляхом розвитку ключових умінь ХХІ століття. Випускники володіють професійними компетентностями, які необхідні вчителю англійської мови та зарубіжної літератури у закладах загальної середньої освіти, а також важливі для проведення науково-методичної та управлінської діяльності в системі освіти України.
Магістранти поглиблено вивчають мовознавство, літературознавство, педагогіку, підкріплюючи теорію практикою, та вдосконалюють комунікативні навички з іноземних мов. Під час навчання майбутні фахівці беруть участь в освітньо-культурних стажуваннях за кордоном, долучаються до реалізації міжнародних проєктів, відвідують зустрічі з діячами культури та лекції викладачів з університетів-партнерів МДУ.
Спеціальність 014 «Середня освіта»
Освітня програма «Середня освіта. Мова і література (англійська)»
2320 Вчитель середнього навчально-виховного закладу
2359.2 Організатор позакласної та позашкільної виховної роботи з дітьми
2359.2 Педагог-організатор
ЗК 2. Здатність володіти базовими знаннями з методології наукових досліджень в обсязі, необхідному для здійснення професійної науково-дослідної діяльності.
ЗК 3. Здатність до збору, обробки, збереження, продукування і передачі професійно важливої інформації з метою її використання в рамках професійного, дослідницького контенту
ЗК 4. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію; працювати в команді з дотриманням етичних норм та цінностей мультикультурного суспільства; здійснювати наукову полеміку та спілкування державною та іноземною мовами.
ЗК 5. Здатність вчитися самостійно і автономно розробляти власну траєкторію саморозвитку упродовж життя.
СК 2. Здатність до міждисциплінарної взаємодії й уміння співпрацювати з представниками інших галузей гуманітарного знання в ході розв’язання науково-дослідних і прикладних завдань.
СК 3.Здатність розуміти і застосовувати освітні теорії та методології в якості основи для навчання і організації позааудиторної виховної роботи.
СК 4.Здатність діяти у відповідності до вимог професійного обов`язку, демонструвати професійну поведінку, що відповідає принципам та нормам педагогічної деонтології, психології спілкування.
СК 5.Здатність організовувати навчально-виховний процес у межах викладання предмету спеціалізації з урахуванням соціального контексту і розвитку учнів.
СК 6.Здатність створювати і підтримувати психологічно безпечні умови навчання, освітні умови для саморозвитку і самореалізації в рамках освітнього середовища.
СК 7.Здатність упроваджувати ефективні педагогічні, ІКТ технології для забезпечення якості освіти відповідно до державних стандартів, задоволення потреб здобувачів освіти, батьків.
СК 8. Здатність керувати навчальним та виховним процесом, вносити корективи до навчальних планів з метою досягнення бажаного результату навчання відповідно до цілей навчання іноземної мови.
СК 9.Здатність аналізувати літературні явища у їх єдності з філософськими, естетичними та моральними аспектами, володіння методами літературознавчих досліджень; навички інтерпретації художніх творів та аналізу літературної творчості.
СК 10. Здатність організовувати свою мовленнєву поведінку відповідно до соціокультурних стереотипів носіїв іноземної мови, володіння країнознавчими знаннями про країну, мова якої вивчається.
РН 2. Впроваджувати принципи, підходи, умов реалізації Державних стандартів освіти, організації профільного навчання у закладах загальної середньої освіти.
РН 3. Застосовувати психологічні механізми ділового спілкування.
РН 4. Розуміти та володіти сутностями, психофізіологічних основ та особливостей педагогічної творчості вчителя, майстерності, творчої педагогічної діяльності.
РН 5 Знати та використовувати методологію та організацію наукового дослідження.
РН 6. Знати особливості історії, культури, сучасних проблем країн, мова яких вивчається.
РН 7. Розуміти основні лінгвістичніх категорії, механізми іншомовної комунікації.
РН 8. Порівнювати будову різних мов, виявляти їх подібні ознаки та розбіжності.
РН 9. Спілкуватися двома мовами (німецькою та англійською) у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності, володіти основами культури усного й писемного мовлення, вміннями й навичками спілкування у різних галузях і ситуаціях відповідно до досвіду, інтересів та психологічних особливостей мовця.
РН 10. Аналізувати основні напрями реформування освіти в Україні і зарубіжних країнах; сформулювати і оцінити проблеми щодо проведення реформ на різних рівнях освіти.
РН 11. Обирати методи і прийоми диференціації (індивідуалізації) навчання учнів старшої і профільної школи відповідно до специфіки предмету спеціалізації.
РН 12. Реалізовувати основні управлінські функції аналізу, прогнозування, організації, контролю, самоконтролю в процесі організаційно-методичної, навчально-методичної, науково-методичної, виховної та інших видів діяльності.
РН 13. Застосовувати теоретичні знання сучасних наукових парадигм, освітніх концепцій, педагогічних теорій для використання у практичній діяльності вчителя відповідно до спеціалізації.
РН 14. Визначати та застосовувати сучасні педагогічні (ІКТ) технології навчання у старшій школі.
РН 15. Проводити педагогічне дослідження з використанням іншомовних джерел інформації, застосовувати теоретичні і емпіричні методи дослідження педагогічних явищ і процесів на засадах міждисциплінарності, компаративістики; оформляти і презентувати результати у кваліфікаційній роботі за обраною проблемою.
РН 16. Використовувати ефективні методи і прийоми викладання зарубіжної літератури.
Обов'язкові дисципліни
Студенти що навчаються за освітньою програмою «Середня освіта. Мова і література (англійська)» під час навчання мають можливість самостійно обрати 25% навчальних дисциплін з каталогу вибіркових дисциплін