Освітня програма «Менеджмент»
Освітня програма «Менеджмент» передбачає розвиток важливих компетентностей студентів у сфері управління бізнес-організаціями різного типу, насамперед адміністрування бізнесу шляхом викладання не тільки академічних курсів, але й практичних курсів від стейкхолдерів. Закріплення отриманих знань відбувається під час реальних бізнес-практик, зокрема міжнародних.
Студенти опановують основи підприємництва, статистики й економічного аналізу, розглядають сучасні технології в менеджменті та складові ризик-менеджменту, вивчають маркетинг, логістику, організаційну поведінку та правила тайм-менеджменту, поєднуючи теоретичний матеріал із розглядом кейсів. Практичні навички майбутні фахівці отримують у структурах органів муніципальної влади, на підприємствах готельно-ресторанного, малого та середнього бізнесу Києва та Київської області.
Спеціальність 073 «Менеджмент»
Освітня програма «Менеджмент»
Мета: надати студентам системних знань з теорії та практики управління з акцентом на критичному мисленні та практичних навичках з менеджменту, розвиток професійних компетентностей, необхідних для управління підприємствами (установами, організаціями). Теоретичний зміст предметної області: - парадигми, закони, закономірності, принципи, історичні передумови розвитку менеджменту; концепції системного, ситуаційного, адаптивного, антисипативного, антикризового, інноваційного, проєктного менеджменту тощо; функції, методи, технології та управлінські рішення у менеджменті.
- методи, методики та технології: загальнонаукові та специфічні методи дослідження (розрахунково- аналітичні, економіко-статистичні, економіко-математичні, експертного оцінювання, фактологічні, соціологічні, документальні, балансові тощо); методи реалізації функцій менеджменту (методи маркетингових досліджень; методи економічної діагностики; методи прогнозування і планування; методи проєктування організаційних структур управління; методи мотивування; методи контролювання; методи оцінювання соціальної, організаційної та економічної ефективності в менеджменті тощо). методи менеджменту (адміністративні, економічні, соціально-психологічні, технологічні); технології обґрунтування управлінських рішень (економічний аналіз, імітаційне моделювання, дерево рішень тощо).
- інструменти та обладнання: сучасне інформаційно- комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються в менеджменті.
14 Менеджери (управителі) підприємств, установ, організацій та їх підрозділів
1448 Менеджери (управителі) туристичних агентств та бюро подорожей
1448.1 Менеджери (управителі) з організації діяльності туристичних агентств та бюро подорожей
145 Менеджери (управителі) в торгівлі, готелях та закладах ресторанного господарства
1455 Менеджери (управителі) в готелях та інших місцях розміщення
1455.1 Менеджери (управителі) в готельному господарстві
1456 Менеджери (управителі) в закладах ресторанного господарства
1456.1 Менеджери (управителі) в ресторанах
1456.2 Менеджери (управителі) в кафе, барах, їдальнях
146 Менеджери (управителі) у фінансовій діяльності
1475.4 Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності
1477 Менеджери (управителі) з підбору, забезпечення та використання персоналу
149 Менеджери (управителі) в інших видах економічної діяльності
1496 Менеджери (управителі) із соціальної та корпоративної відповідальності
2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності
2447 Професіонали у сфері управління проєктами та програмами
4222 Адміністратор
Форми контролю: поточний контроль - усне та письмове опитування, тестові завдання в тому числі комп’ютерне тестування, презентації тощо; підсумковий контроль – екзамени та заліки з урахуванням накопичених балів поточного контролю, захист курсової роботи та звіту з практики; державна атестація – атестація здійснюється у формі: атестаційного екзамену з англійської мови та публічного захисту кваліфікаційної роботи.
2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.
4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
7. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.
11. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
13. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
14. Здатність працювати у міжнародному контексті.
15. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища. 3. Здатність визначати перспективи розвитку організації.
4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними.
5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
6. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.
7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.
9. Здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань.
10. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації.
11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
13. Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності.
14. Розуміти принципи психології та використовувати їх у професійній діяльності.
15. Здатність формувати та демонструвати лідерські якості та поведінкові навички.
16. Здатність спілкуватися іноземною мовою у професійній сфері.
17. Здатність пояснювати економічні та соціальні процеси і явища на основі теоретичних моделей, аналізувати отримані результати.
18. Здатність аналізувати і роз’яснювати завдання у фінансовій сфері.
19. Здатність проводити економічний аналіз діяльності суб’єктів господарюванню; оцінку їх конкурентоспроможності.
2. Зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.
3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.
4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації.
6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.
7. Виявляти навички організаційного проєктування.
8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.
9. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи.
10. Мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації.
11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
12. Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.
13. Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами.
14. Ідентифікувати причини стресу, адаптувати себе та членів команди до стресової ситуації, знаходити засоби до її нейтралізації.
15. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності.
16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера.
18. Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати відповідні показники які характеризують результативність їх діяльності.
19. Оволодіти навичками професійної комунікації іноземною мовою.
20. Виконувати міждисциплінарний аналіз соціально-економічних явищ в професійній сфері з врахуванням можливих соціально-економічних наслідків.
Обов'язкові дисципліни
Студенти що навчаються за освітньою програмою «Менеджмент» під час навчання мають можливість самостійно обрати 25% навчальних дисциплін з каталогу вибіркових дисциплін