Освітня програма «Маркетинг»
Програма спрямована надати необхідні знання та навички для організації маркетингової діяльності. Її обирають ті, хто прагне стати маркетологом – фахівцем, який розуміє споживача краще за всіх, а отже допомагає підприємству виробляти товари та надавати послуги, що є найбільш затребуваними. Маркетолог формує асортимент і розробляє стратегію розвитку підприємства, управляє каналами збуту, формує адекватну цінову політику.
Освітня програма «Маркетинг» – це про рекламні кампанії, креатив, творчий погляд на стандартну ситуацію! Окрім класичних маркетингових дисциплін, студенти вивчають SMM, психологію реклами, основи медіаграмотності та event-маркетингу. Практичні навички майбутні фахівці отримують при розробці маркетингових стратегій та обґрунтовуючи їхню доречність для окремих підприємств, завдяки аналізу формування брендів та опису товарів так, щоб їх одразу захотілося купити.
Спеціальність – 075 «Маркетинг»
Освітня програма – «Маркетинг»
Цілі навчання: підготовка бакалаврів маркетингу, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності.
Теоретичний зміст предметної області: суть маркетингу як сучасної концепції управління бізнесом; понятійно-категорійний апарат, принципи, функції, концепції маркетингу та їх історичні передумови; специфіка діяльності ринкових суб’єктів у різних сферах та на різних типах ринків; зміст маркетингової діяльності, розроблення маркетингових стратегій та формування управлінських рішень у сфері маркетингу.
Методи, методики та технології: загальнонаукові та спеціальні методи, професійні методики та технології, необхідні для забезпечення ефективної маркетингової діяльності.
Інструменти та обладнання: сучасні універсальні та спеціалізовані інформаційні системи і програмні продукти, необхідні для прийняття та імплементації маркетингових управлінських рішень.
3411 Маклер біржовий
3413 Торговець (власність)
3415 Технічні та торговельні представники
3415 Агент
3415 Агент комерційний
3415 Агент торговельний
3415 Комівояжер
3415 Мерчендайзер
3419 Організатор із збуту
3419 Організатор з постачання
3421 Торговельний брокер (маклер)
3429 Агент з комерційних послуг та торговельні брокери
3429 Агент рекламний
3429 Представник з реклами
3439 Інші фахівці в галузі управління
3439 Фахівець з інтерв’ювання
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями
ЗК5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків
ЗК6. Здатність до застосовування концептуальних і базових знань, розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
ЗК8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні
ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій
ЗК10. Здатність спілкуватися державною та іноземною мовою з професійних питань як усно, так і письмово
ЗК11. Здатність працювати в команді, налагоджувати міжособистісні взаємодії при вирішенні поставлених завдань
ЗК12. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності)
ЗК13. Здатність працювати в міжнародному контексті
ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
ЗК15. Здатність до адаптації та дії у новій ситуації, креативності, генерування ідей
СК 2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу
СК 3. Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі
СК 4. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими
СК 5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу СК 6. Здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності
СК 7. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів
СК 8. Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності
СК 9. Здатність використовувати інструментарій маркетингу в інноваційній діяльності
СК 10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності
СК 11. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків
СК 12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу
СК 13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в кросфункціональному розрізі
СК 14. Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності
СК 15. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення на основі маркетингових технологій
СК 16. Здатність застосовувати економіко-математичні методи та моделі для вирішення задач в сфері маркетингу, прогнозувати на основі стандартних теоретичних та економетричних моделей соціально-економічні процеси.
РН 2. Аналізувати і прогнозу вати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
РН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
РН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
РН 5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів. РН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.
РН 7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
РН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
РН 9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
РН 10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
РН 11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.
РН 12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
РН 13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.
РН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
РН 15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.
РН 16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
РН 17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології.
РН 18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.
РН 19. Використовувати економіко-математичні методи та моделі для вирішення задач в сфері маркетингу, прогнозувати на основі стандартних теоретичних та економетричних моделей соціально-економічні процеси.
РН 20. Застосовувати технології маркетингу для забезпечення ефективності діяльності організації.
Обов'язкові дисципліни
Студенти що навчаються за освітньою програмою «Маркетинг» під час навчання мають можливість самостійно обрати 25% навчальних дисциплін з каталогу вибіркових дисциплін