Студент МДУ посів призові місця на міжнародному конкурсі з реклами

Молодь Маріупольського державного університету не зупиняється на досягнутому і продовжує здобувати нові перемоги. Студент освітньої програми «Маркетинг» Андрій Несімока знову посів призові місця за свою виключну творчість, цього разу на VI Міжнародному конкурсі для студентів і школярів «Реклама-Фест».

У межах конкурсу хлопець представив дві роботи, перша на тему «Відомі українці, що змінили світ». Це серія із чотирьох коротких відео про відомих українців – Івана Пулюя, Сергія Корольова, Ігора Сікорського, Федіра Піроцького – винаходи яких вплинули на розвиток людства. Як зауважив Андрій, основною ідеєю було надихнути співгромадян пізнавати культуру та історію України, ділитися набутими знаннями з іншими в сучасному легкому форматі.

Друге відео «Студійний звук в рілс без мікрофона» вже було високо оцінено журі на XVIII Українському студентському фестивалі реклами. Воно мало на меті продемонструвати, що якісні рілс для соцмереж можно робити навіть без професійного обладнання, якщо проявити фантазію та використати гідній застосунок. 

Завдяки таланту студента і порадам наукової керівниці доцентки кафедри маркетингу та туризму МДУ Інни Аракелової відеоробота «Студійний звук в рілс без мікрофона» посіла друге місце в номінації «Комерційна реклама», а «Відомі українці, що змінили світ» – третє в номінації «Соціальна реклама».

З-поміж іншого, Андрій став лауреатом Всеукраїнського конкурсу творчих робіт «Збережи та віднови свої позитивні емоції, почуття та психічні стани» за оригінальність та креативність створення подачі контенту. З відеороликом для цього конкурсу можна ознайомитися за цим посиланням.