Ярмарок маркетингових ідей
Шановні студенти!
Запрошуємо до участі у II Міжуніверситетському студентському конкурсі «Ярмарок маркетингових ідей», який проходитиме протягом травня 2024 року.
Ключові напрями:
- Розробка інноваційного продукту/послуги
- Розробка стратегії просування
- Розробка айдетиники компанії
- Цифрові інструменти просування товару/послуги
- Розробка комунікативної програми просування ЗВО та спеціальностей
Конкурсна робота може мати вигляд рекламного плаката, відеоролика або іншої цифрової продукції (кліпу, мультфільму, фільму тощо).
Заявки для кожної з робіт і самі роботи надсилаються на електронну скриньку [email protected].
Термін подачі заявок – до 5 травня 2024 року
Термін подачі робіт – до 15 травня 2024 року
Презентація робіт і нагородження – 24 травня 2024 року
Контакти організаторів:
Кафедра маркетингу та туризму
[email protected]
Facebook