Educational program «Marketing»
Програма спрямована на підготовку фахівців, які здатні ефективно управляти маркетинговою діяльністю. Знання та вміння випускників дозволяють їм визначати перспективні напрямки розвитку компаній, формувати маркетингову політику та дієву стратегію маркетингової діяльності, генерувати ідеї нових товарів і послуг, створювати бренди та просувати існуючі, використовувати найбільш результативні канали збуту продукції і здійснювати креативну рекламну підтримку.
Магістранти вивчають бренд-маркетинг, маркетинг відносин, стратегічний маркетинг, маркетинговий менеджмент, товарну інноваційну політику, управління проєктами в маркетингу. Окрім основних дисциплін, майбутні фахівці опановують SMM, психологію реклами, основи медіаграмотності та рекламний менеджмент. Активна молодь має можливість долучатися до стажувань за кордоном, завдяки договорам про співпрацю між університетом та іноземними закладами освіти.
Marketing
Normative disciplines
Students enrolled in the educational program "Marketing" during their studies have the opportunity to choose 25% of disciplines from the catalog of elective courses