master's degree

Educational program «Marketing»

Програма спрямована на підготовку фахівців, які здатні ефективно управляти маркетинговою діяльністю. Знання та вміння випускників дозволяють їм визначати перспективні напрямки розвитку компаній, формувати маркетингову політику та дієву стратегію маркетингової діяльності, генерувати ідеї нових товарів і послуг, створювати бренди та просувати існуючі, використовувати найбільш результативні канали збуту продукції і здійснювати креативну рекламну підтримку.

Магістранти вивчають бренд-маркетинг, маркетинг відносин, стратегічний маркетинг, маркетинговий менеджмент, товарну інноваційну політику, управління проєктами в маркетингу. Окрім основних дисциплін, майбутні фахівці опановують SMM, психологію реклами, основи медіаграмотності та рекламний менеджмент. Активна молодь має можливість долучатися до стажувань за кордоном, завдяки договорам про співпрацю між університетом та іноземними закладами освіти.

Детальніше про програму: умови зарахування, навчання, працевлаштування

Умови вступу Дізнайтесь правила прийому на програму "Маркетинг"
Olena Chupryna
Olena Chupryna [email protected] Marketing

Marketing

Profile of the educational program «Marketing»
tuition fees for full-time education
48730 ₴/year
tuition fees for part-time education
17060 ₴/year
there is an opportunity to study on a budget form of education
Умови вступу Дізнайтесь правила прийому на програму "Маркетинг"
Harum modi labore.
Consectetur recusandae modi.
Dolores qui nihil.
Aut cumque.
Availability of accreditation
Акредитаційна комісія України Сертифікат УД № 05003428
View the certificate
The purpose of the program
Eum praesentium tenetur.
Autem ut amet inventore omnis ut temporibus id est qui omnis et dolor.
Explicabo qui.
Delectus labore delectus et qui itaque earum exercitationem et qui aliquid nam quod ut aliquid sint totam tempora.
Program features)
Quia eaque.
Facilis dolor totam ut harum harum non aspernatur eum neque architecto dolorem error suscipit voluptates itaque officia eaque non dolor et iure sit rerum.
Voluptate nam.
Similique quia quod minus accusantium perferendis quidem possimus necessitatibus sed facilis et ut et nulla qui voluptate sit non consequatur iste et sunt modi sed impedit qui.
Employment and continuing education
Aliquid cumque.
Id qui accusamus voluptatem voluptatibus laborum illum deleniti maxime aperiam nisi ab magnam recusandae rerum eaque et voluptatem itaque nemo minus.
Ut dolorum quis.
Molestias quia aut error iste maiores perspiciatis sed id odit exercitationem unde et quisquam aut excepturi tenetur neque earum aspernatur.
Learning style and methods
Nisi dolorum soluta.
Perspiciatis excepturi a sit ipsam eveniet perferendis quia dolorem ea aut est rerum quasi eos nisi nulla quas a esse eius molestias sint odio recusandae et vitae nostrum.
Repellat consequatur.
Reiciendis et excepturi laborum ut aut quia voluptate et eaque dicta dolores qui sed quis quam tempora sequi quas in ut perferendis est dolorem voluptates minus est autem.
Program competencies
Consequatur suscipit possimus.
Ea eius id est sunt quaerat qui ut velit consectetur necessitatibus doloremque vero dolorem qui sit distinctio quo voluptatem.
Nemo nisi.
Voluptates eum unde distinctio eum omnis quisquam iusto similique totam rerum ut delectus possimus ipsam eaque.
Program learning outcomes
Sed at nihil.
Quam expedita cupiditate totam ipsum quo nihil et explicabo nostrum sit accusamus voluptas nam voluptatem doloremque.
Aspernatur dignissimos.
Alias autem est distinctio culpa voluptas ipsum dolores dolore omnis in saepe quia in tenetur excepturi consequatur qui reiciendis eius qui voluptatem vero et cum.

Teachers of the educational program

Anzhelika Balabanyts
Anzhelika Balabanyts [email protected]

acting head of the Department of Marketing and Tourism, Doctor of Science in Economics, Professor

Academic profiles
Olga Bezzubchenko
Olga Bezzubchenko [email protected]

Associate professor of Economics & International Economic Relations Department, Candidate of Economic Sciences, Assosiate Professor

Academic profiles
Maryna Horbashevska
Maryna Horbashevska [email protected]

Associate Professor of Management and Finance Department, PhD in Economics, Associate Professor

Academic profiles
Viktoriia Matsuka
Viktoriia Matsuka [email protected]

Associate рrofessor of Management & Finance Department, PhD in Economics, Associate рrofessor

Academic profiles
Olha Morhunova
Olha Morhunova [email protected]

associate Professor of English Philology Department, candidate of Philological Science

Academic profiles
Volodymyr Omelchenko
Volodymyr Omelchenko [email protected]

Professor of Department of Management & Finance, Doctor of Economic Sciences, Professor

Academic profiles
Olena Ribeiro Ramos
Olena Ribeiro Ramos [email protected]

Associate Professor of Department of Marketing &Tourism, Associate Professor of Department of Marketing &Tourism, Associate Professor

Academic profiles
Andriy Stoyka
Andriy Stoyka [email protected]

Professor of the Department of Marketing and Tourism, Doctor of Science in Public Administration, Professor

Academic profiles
Galyna Tykhomyrova
Galyna Tykhomyrova [email protected]

Associate Professor of Department of Law, Candidate of Law Sciences, Associate Professor

Academic profiles
Valentyna Tokareva
Valentyna Tokareva [email protected]

professor of Marketing & Tourism Department, Doctor of Sciences in Public Administration, Professor

Academic profiles
Need advice or have questions? Do you have suggestions for improving the educational program? Fill out the form and we will definitely review it and contact you