bachelor's degree

Educational program «Польсько-українські філологічні студії»

Підготовка філолога-полоніста з актуальними hard і soft skills рівня «Бакалавр», який готовий надавати послуги у сфері літературної, мовленнєвої, перекладацької та викладацької діяльності, забезпечувати польсько-українську комунікацію у різних сферах.

Умови вступу Дізнайтесь більше про умови вступу на програму "Польсько-українські філологічні студії"
Nelli Gaiduk
Nelli Gaiduk [email protected] гарант освітньої програми, кандидат філологічних наук, доцент

Спрямована на студійний характер навчання, використання сучасних цифрових і проєктних технологій, розвиток компетентностей міжкультурної комунікації та soft skills завдяки академічній мобільності у межах проєктів ERASMUS і Transform4Europe та залученості до культурних, освітніх і наукових заходів з польськими університетами-партнерами.

Profile of the educational program «Польсько-українські філологічні студії»
tuition fees for full-time education
41993 ₴/year
tuition fees for part-time education
32375 ₴/year
there is an opportunity to study on a budget form of education
Умови вступу Дізнайтесь більше про умови вступу на програму "Польсько-українські філологічні студії"
Галузь знань
Гуманітарні науки
Спеціальність
Філологія
Форми навчання
Денна, заочна
Освітня кваліфікація
Бакалавр філології за спеціалізацією слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – польська
Кваліфікація в дипломі
Ступінь вищої освіти – Бакалавр
Спеціальність 035 «Філологія»
Освітня програма «Польсько-українські філологічні студії»
Обсяг програми
240 кредитів ЄКТС, 3 роки 10 місяців
Мова викладання
Українська, польська
Availability of accreditation
Міністерство освіти і науки України Сертифікат НД №0585911
View the certificate
The purpose of the program
Підготувати висококваліфікованого філолога-полоніста із сформованими актуальними hard skills та soft skills рівня «Бакалавр», який готовий надавати послуги у сфері літературної, мовленнєвої, перекладацької та викладацької діяльності.
Program features)
Предметна область
Нормативна частина – 75%, варіативна частина – 25%
Фокус програми
Загальна
Орієнтація програми
Освітньо-професійна
Особливості програми
Акцент на студійний характер навчання, використання сучасних цифрових і проєктних технологій, забезпечення прикладної спрямованості діяльності сучасного філолога, розвиток компетентностей міжкультурної комунікації та soft skills через академічний обмін та участь у проєктах студентської мобільності з польськими університетами-партнерами, зокрема ERASMUS, залученості до культурних, освітніх і наукових заходів Transform4Europe.
Employment and continuing education
Працевлаштування
Бакалавр з філології може обіймати такі посади:
2444 Професіонали в галузі філології, лінгвістики та перекладів;
2444.2 Філолог;
2444.2 Лінгвіст;
2444.2 /24316 Перекладач;
2451 Професіонали в галузі літератури;
2451.2/23166 Літературний співробітник;
Згідно з Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08) випусник може обіймати такі посади:
264 Authors, journalists and linguists
Продовження освіти
Навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій у системі післядипломної освіти.
Learning style and methods
Підходи до викладання та навчання
Проблемно-орієнтований стиль навчання. Оглядові та інтерактивні лекції, практичні заняття з використанням методів тренінгу, «мозкового штурму», кейсу, рольової гри, дискусії, постерного захисту, презентації проєкту, тощо. Самостійна робота на основі підручників, конспектів, проходження модулів на дистанційному порталі університету, європейських вишів-партнерів та курсах з неформальної освіти.
Система оцінювання
Поточне оцінювання: експрес-тестування, письмові опитування, усні відповіді на практичних заняттях, результативність у командній роботі, виконання творчих та пошукових завдань, самооцінювання, презентація результатів проходження практики.
Сесійне оцінювання: заліки та екзамени (усні, письмові у формі тестів, комбіновані), захист курсової роботи.
Підсумкова атестація: атестаційний екзамен.
Program competencies
Загальні
1) Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
2) Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
3) Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
4) Здатність бути критичним і самокритичним.
5) Здатність учитися й оволодівати сучасними знаннями.
6) Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.
7) Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
8) Здатність працювати в команді та автономно.
9) Здатність спілкуватися іноземною мовою
10) Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
11) Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
12) Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
13) Навички раціональної економічної поведінки та формування підприємницького мислення.
14) Здатність проведення досліджень на належному рівні.
Фахові
1) Усвідомлення структури філологічної науки та її теоретичних основ.
2) Здатність використовувати в професійній діяльності знання про мову як особливу знакову систему, її природу, функції, рівні.
3) Здатність використовувати в професійній діяльності знання з теорії та історії польської мови.
4) Здатність аналізувати діалектні та соціальні різновиди польської мови, описувати соціолінгвальну ситуацію
5) Здатність використовувати в професійній діяльності системні знання про основні періоди розвитку зарубіжної і, зокрема, польської літератури від давнини до ХХІ століття, еволюцію напрямів, жанрів і стилів, чільних представників та художні явища, а також знання про тенденції розвитку світового літературного процесу та української літератури.
6) Здатність вільно, гнучко й ефективно використовувати польську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у різних сферах життя.
7) Здатність до збирання й аналізу, систематизації та інтерпретації мовленнєвих, літературних, фольклорних фактів, інтерпретації та перекладу польських текстів.
8) Здатність вільно оперувати спеціальною термінологією для розв’язання професійних завдань.
9) Усвідомлення засад і технологій створення текстів різних жанрів і стилів державною та польською мовами.
10) Здатність здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та перекладацький аналіз художніх текстів різних стилів і жанрів.
11) Здатність до надання консультацій з дотримання норм літературної мови та культури мовлення.
12) Здатність до організації ділової комунікації.
Program learning outcomes
1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації.
2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати, впорядковувати, класифікувати й систематизувати.
3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти.
4. Розуміти фундаментальні принципи буття людини, природи, суспільства.
5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо.
6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності.
7. Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів.
8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію зарубіжної літератури, зокрема польської, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності.
9. Характеризувати діалектні та соціальні різновиди польської мови, описувати соціолінгвальну ситуацію.
10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності.
11. Знати принципи, технології та прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та польською мовами.
12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють.
13. Аналізувати й інтерпретувати твори зарубіжної, зокрема польської, художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі.
14. Використовувати польську мову, в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та перекладацький аналіз текстів різних стилів і жанрів.
16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції славістики, уміти застосовувати їх у професійній діяльності.
17. Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати факти мови й мовлення й використовувати їх для розв’язання складних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання.
18. Мати навички управління комплексними діями або проєктами при розв’язанні складних проблем у професійній діяльності в галузі філології та нести відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
19. Мати навички участі в наукових та/або прикладних дослідженнях у галузі філології.
20. Знати й розуміти сутність, форми та принципи підприємництва, організацію і функціонування підприємницької діяльності і вміти застосовувати ці знання у практичній діяльності.

Normative disciplines

Політико-правові студії (ОП «Польсько-українські філологічні студії») Академічне письмо (ОП «Польсько-українські філологічні студії») Українознавчі студії (ОП «Польсько-українські філологічні студії») Філософія (Польсько-українські філологічні студії) Практичний курс польської мови Безпека життєдіяльності (ОП «Польсько-українські філологічні студії») Історія польської літератури та художній переклад Історія зарубіжної літератури (ОП «Польсько-українські філологічні студії») Лінгвокраїнознавство (ОП «Польсько-українські філологічні студії») Актуальні проблеми сучасної літератури Медіалінгвістика (ОП «Польсько-українські філологічні студії») Латина (ОП «Польсько-українські філологічні студії»)

Students enrolled in the educational program "Польсько-українські філологічні студії" during their studies have the opportunity to choose 25% of disciplines from the catalog of elective courses

Teachers of the educational program

Nelli Gaiduk
Nelli Gaiduk [email protected]

Associate Professor of the Department of Applied Philology, Candidate of Philological Sciences, Associate Professor

Academic profiles
Olena Pedchenko
Olena Pedchenko [email protected]

Нead of the Department of Applied Philology, Candidate of Philology Sciences

Academic profiles
Olexiy Sukhomlynov
Olexiy Sukhomlynov [email protected]

professor of the department of applied philology, doctor of philological sciences, professor

Academic profiles
Viktor Nikolayenko
Viktor Nikolayenko [email protected]

Senior Lecturer of Romano-Germanic Philology Department

Academic profiles
Natalia Gorodnyuk
Natalia Gorodnyuk [email protected]

Associate professor of English Philology Department, Doctor of Philology, Associate Professor

Academic profiles
Viktor Dvoriankin
Viktor Dvoriankin [email protected]

Associate Professor of Department of Ukrainian Philology, Candidate of Philological Sciences, Associate Professor

Academic profiles
Mariia Nikolchenko
Mariia Nikolchenko [email protected]

Associate Professor of the Department of Ukrainian Philology, Candidate of Philological Sciences, Associate Professor

Academic profiles
Yurii Dreis
Yurii Dreis [email protected]

Associate professor of Department of system analisis and іnformation technology, Сandidate of technical sciences (doctor of philosophy), Associate professor, кандидат технічних наук, доцент

Academic profiles
Iryna Petryk
Iryna Petryk [email protected]

Senior Lecturer of the Department of Rational Nature Management and Environmental Protection, Doctor of Philosophy of Economic Sciences

Academic profiles
Iryna Desnova
Iryna Desnova [email protected]

Associate Professor of the Department of Practical Psychology, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor

Academic profiles
Hanna Omelchenko
Hanna Omelchenko [email protected]

Associate Professor of Economics and International Economic Relations Department, Сandidate of Economic Sciences, Associate Professor

Academic profiles
Igor Gudyma
Igor Gudyma [email protected]

Professor of the Department of Philosophy and Sociology, Doctor of Philosophical Sciences, associate professor

Academic profiles
Anastasiia Trofymenko
Anastasiia Trofymenko [email protected]

Associate Professor of Department of Political Science and International Relations, PhD in Political Science, Associate Professor

Academic profiles
Diana Shebanits
Diana Shebanits [email protected]

associate professor of the Department of Low, Candidate of Historical Sciences, Associate Professor, candidate of historical sciences, Associate Professor

Academic profiles
Olha Demidko
Olha Demidko [email protected]

Associate Professor of Cultural Studies Department, Phd in Historical Sciences

Academic profiles
Natalia Shypik
Natalia Shypik [email protected]

associate professor of department of history and archeology, candidate of historical sciences, associate professor

Academic profiles
Need advice or have questions? Do you have suggestions for improving the educational program? Fill out the form and we will definitely review it and contact you